Gravatar

#1191 HonoDelLoce 13 år siden

Man behøver nu ikke være AGF-fan hvor at være lidt optimistisk..

Efter at have sovet på det har jeg stadig håb. Men humøret var godt nok helt nede i går da..

Mest skuffende, for mig, var TK på midtbanen. Han lavede UHYGGELIGT mange fejl - og han var ellers lige kommet så godt i gang i ligaen.

1. halvleg var sådan set rigtig god for FCK, og de burde have scoret et par mål. I 2. halvleg er det som om, at de slet ikke er klar, og det bliver straffet. Personlige fejl over hele banen (selv bund-solide N'Doye var en skændsel i 2. halvleg) og efter Claudemir gik ud og Bolanos kørte død havde vi bare ikke mere at komme med.

Nordstrand gjorde et fint indhop, men selv super-sub'en over dem alle kunne ikke gøre noget for at ændre på det faktum, at FCK så nedslidte og umotiverede ud hele 2. halvleg..

Føj!

Men nuvel - håber OB kan få et fint resultat i aften. Der er muligheder, omend de er få! Men jeg har tiltro til de kære fynboer!

Og så må vi håbe at der kommer nogle helt andre boller på FCK-suppen.. Og det må meget gerne starte her i weekenden!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#1192 MMB 13 år siden

loki (1190) skrev:
Men Plzen spillede på niveau som et dansk 1. divisionshold, så hvis FCK'erne kan få defensiven til at fungere og samtidig få lidt mere tur i afslutningerne så kan det fortsat godt lade sige gøre på onsdag. (Ja ja, som mangeårig AGF-fan er man vel blevet inkarneret fodbold-optimisk ;)

Så dårligt syntes jeg nu ikke, Plzen spillede. De stod organisatorisk rigtig godt faktisk hele kampen. Vi er selvfølgelig enige om, at FCK burde kunne slå dem normalt, men især Plzens forsvar stod så kompakt, at FCK aldrig rigtig kom til nogle kæmpechancer og deciderede gennembrud. At sige, at de spillede som et 1. divisionshold synes jeg er way off (altså Plzen). De havde også nogle ganske gode spillere, og især kanterne, som fik FCK's backer til at ligne lort, samt 10'eren (anføreren, som havde rigtig godt styr på den centrale midtbane, som var med til at give Plzen langt mere boldbesiddelse, end de burde have fået lov til. Og derudover selvfølgelig deres forsvar.

Jeg tror slet ikke på FCK i returopgøret - det virker Plzens simpelthen for kloge til. Ellers skal FCK i hvert fald være komme hurtigt foran.
Gravatar

#1193 loki 13 år siden

#1192 Måske jeg overdrev en lille, bitte smule ;)
www.peakoil.dk
Gravatar

#1194 MMB 13 år siden

loki (1193) skrev:
#1192 Måske jeg overdrev en lille, bitte smule ;)

Ja, ja, det er jeg med på, men jeg synes faktisk, at de spillede godt - eller klogt i hvert fald.
Gravatar

#1195 MMB 13 år siden

Det ser meget positivt ud for OB so far!
Gravatar

#1196 MMB 13 år siden

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Gravatar

#1197 MMB 13 år siden

KOM SÅ OB!
Gravatar

#1198 MMB 13 år siden

Fantastisk resultat af OB!
Gravatar

#1199 The Insider 13 år siden

Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiice
War. War never changes.
Gravatar

#1200 MaxHHansen 13 år siden

Er en temmelig glad OB'er i dag... Der er stadig sindsygt langt hjem, men udgangspunktet er da bedre end hvis vi havde fået en snitter på hjemmebane...

Skriv ny kommentar: