Gravatar

#121 HonoDelLoce 13 år siden

Ja, jeg må jo nok også selv indrømme, at hvis der er ét sted, hvor jeg måske selv synes, jeg bruger for meget tid, så er det foran FM (og tidligere CM..)..

Men udover FCK, så har jeg ikke noget hold, jeg SKAL spille med i hvert spil (for ja, jeg køber hvert spil, og gerne på udgivelsesdatoen :D ).. Jeg ynder at bruge ekstremt meget tid på LLM (Lower League Management) og føre små hold op til tops.. Farsley blev mit "offer" i 2010, og lige nu er jeg i god gang med at undersøge hvem der skal prøves i FM11.. Efter FM10's indførelse af inkorporation af bruger-skabte ligaer er det blevet en del sjovere, da der sidder nogle meget ihærdige englændere og sørger for, at man kan få ALLE engelske ligaer med.. Så er der lang vej op og dømt mange timers glæde, frustration og forsømmelse af parforholdet ! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#122 MuManden 13 år siden

Steam har faktisk 30% rabat lige i øjeblikket, så det nu kun koster 35€.
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#123 HonoDelLoce 13 år siden

Og hvis man er til fysiske medier, så købte jeg det i ElGiganten (julegave til min lillebror) til 279 :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#124 filmz-jonasgr 13 år siden

Jeg sidder faktisk og spiller FM lige nu. Det er det der er så fantastisk ved spillet, man kan sidde og spille samtidig med at man tjekker filmz.

Jeg sidder og spiller med Milan og når jeg har vundet alt med dem, så tager jeg en eller anden lille klub et eller andet sted og fører dem op i rækkerne.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#125 HonoDelLoce 13 år siden

jonasgr (124) skrev:
Det er det der er så fantastisk ved spillet, man kan sidde og spille samtidig med at man tjekker filmz.

Faktisk synes jeg det der er så fantastisk ved FM er, at man ALTID kan spille det :) Det kører altid i baggrunden, også når jeg er på arbejde osv.. Det er altid åbent på den bærbare, så jeg til enhver tid lige kan klikke "fortsæt", tweake min taktik eller tage en kamp :)
Gravatar

#126 knipsknips 13 år siden

Sidder også og gamer Fm lige nu. Har brugt alt for meget tid på den sidste uge. To af dagene jeg har spillet er jeg først stoppet 05 om natten !
Sku svært at stoppe sådan midt i en sæson, og når den så er færdig spillet kommer transfer vinduet jo... puha en hårdt tid man går i møde med lidt søvn !
Gravatar

#127 Babo Rises 13 år siden

hektisk pokalkamp mellem barca og bilbao
Gravatar

#128 dyg 13 år siden

Rygterne siger, at der kommer en udmelding fra Liverpool FC kl. 14. Rygterne siger ligeledes, at King Kenny skulle overtage holdet i resten af sæsonen.

Gud, hvor jeg håber, at rygterne taler sandt denne gang!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#129 HonoDelLoce 13 år siden

Jeg vil se noget offensivt! Offensive udmeldinger, offensive indkøb (altså, gå efter de store i stedet for anden- og tredje-rangs spillere) og offensiv fodbold! Det kan godt være at den defensive satsning med Hodgson så intelligent ud på kort sigt for at komme ud af suppedasen, men man må lære af sine fejl!
Gravatar

#130 Åkepool 13 år siden

dyg (128) skrev:
Rygterne siger, at der kommer en udmelding fra Liverpool FC kl. 14. Rygterne siger ligeledes, at King Kenny skulle overtage holdet i resten af sæsonen.

Gud, hvor jeg håber, at rygterne taler sandt denne gang!

Så holder jeg sgu en fest for mig selv herhjemme :)

Nej hvor er det dog intet mindre end forfærdeligt at være Liverpool-fan for tiden, kulminerende med det pinlige nederlag igår :(
So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: