Gravatar

#1251 Åkepool 13 år siden

Kruse (1250) skrev:
Jeg mener bare ikke at Liverpool er specielt bedre.

Tsk, tsk....
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#1252 MMB 13 år siden

Er der nogen herinde, som har været inde og se fodbold på San Siro og evt. kan komme med nogle råd til mig omkring billetter?

Jeg SKAL have billetter til Inter-Juventus d. 30. oktober, og jeg vil høre, om der er nogen af jer, som har nogle erfaringer omkring billetkøb, siddepladser, erfaringer omkring Milano og alt muligt andet. :)
Jeg ved i hvert fald der er nogle Milan fans herinde. :) Personligt er jeg stor Juve fan. :)
Gravatar

#1253 Babo84 13 år siden

Kruse (1250) skrev:
Jeg mener bare ikke at Liverpool er specielt bedre

Det vil jeg nu mene efter deres præstation mod Arsenal. De har fine spillere.
Gravatar

#1254 The Insider 13 år siden

Suk, altså.
War. War never changes.
Gravatar

#1255 The Insider 13 år siden

DEFOE FOR FANDEN!! Hvor har han dog været SLØJ i dag og brændt et hav af gode chancer... I det mindste ser De Gea stadigvæk en anelse usikker ud.
War. War never changes.
Gravatar

#1256 IK 13 år siden

Babo84 (1253) skrev:
Liverpool spillede jo ikke særligt godt den kamp. Det var efter Frimpongs udvisning, det begyndte at falde til jorden for Arsenal. Før det synes jeg klart at Arsenal havde mere styr på spillet.
Gravatar

#1257 The Insider 13 år siden

Ja, jeg ville nu også mene, at Arsenal var nøjagtig lige så gode som (hvis ikke bedre end) Liverpool.

Og pis os'. 3-0. Tottenham, for fanden!!
War. War never changes.
Gravatar

#1258 Kruse 13 år siden

Babo84 (1253) skrev:

Altså nu skal det siges at jeg ikke så kampen, men kun har set en 20-minutters highlights video fra kampen, men der så det ikke ud til at Liverpool kom frem til det store eller skabte noget specielt. Og mod et så på dagen svækket Arsenalhold, er da alt for dårligt at de først for alvor får skabt noget da Arsenal får en mand vist ud, og så er det endda et selvmål der sætter dem igang.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#1259 Åkepool 13 år siden

IK (1256) skrev:
Liverpool spillede jo ikke særligt godt den kamp. Det var efter Frimpongs udvisning, det begyndte at falde til jorden for Arsenal. Før det synes jeg klart at Arsenal havde mere styr på spillet.

The Insider (1257) skrev:
Ja, jeg ville nu også mene, at Arsenal var nøjagtig lige så gode som (hvis ikke bedre end) Liverpool.

Det er muligt jeg er Liverpool-fan, men vi har vist ikke set den samme kamp. Liverpool var da klart dominerende i meget af første halvleg, så jeg giver nu ikke udvisningen meget af skylden for sejren. Tror den var kommet alligevel.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#1260 HonoDelLoce 13 år siden

Jeg giver Åkepool ret (og ikke kun fordi jeg også er Liverpool-fan)

Jeg synes helt klart, at Liverpool virkede til at have meget mere at komme med end Arsenal.. Og inden vi kaster os ud i at "iiih hvor havde Arsenal mange stamspillere ude", så skal vi også lige huske på hvor mange nye spillere der var inde for Liverpool.

Jeg er som sådan enig i, at Liverpool ikke kreerede en milliard chancer flere end Arsenal. Men på intet tidspunkt under hele kampen var jeg på nogen måde nervøs for at Liverpool ikke ville vinde. Og jeg er ellers ret nem til at fare op og brokke mig, hvis det ser bare en smuuuule spændende ud :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: