Gravatar

#131 Åkepool 13 år siden

honodelloce (129) skrev:
altså, gå efter de store i stedet for anden- og tredje-rangs spillere

Lige præcis! Mellemklassespillere vælter de sig i, så ud med nogle af dem og ind med noget man ved er klasse.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#132 HonoDelLoce 13 år siden

Åkepool (131) skrev:
Lige præcis! Mellemklassespillere vælter de sig i, så ud med nogle af dem og ind med noget man ved er klasse.

Og ind med en verdensklasse-træner også ! :)

Og så se at få skippet ham grækeren afsted! Hvorfor han spillede i stedet for Agger i går er mig en gåde.. Man kan bare ikke bruge argumentet "at ville spare nogle spillere" når ALLE kampe er så vigtige for tiden..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#133 dyg 13 år siden

Suk, nyeste rygte siger mandag.. Dumme rygtebørs :(
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#134 dyg 13 år siden

Rygterne suser da godt nok frem og tilbage i dag.. Men det er vel ikke mærkeligt med gårsdagens præstation in mente:

This is Anfield skrev:
Things appear to be falling into place.. Rumors floating around the office is 3pm announcement, rumors of Roy in meeting with Nash + Ayre and will be video linking with FSG shortly..
Gravatar

#135 HonoDelLoce 13 år siden

Som regel er det gode tegn, når der opstår SÅ meget rumour-buzz..

Men det kommer da så selvfølgelig an på hvem de hiver ind i stedet.. De kunne jo lave Aurelio-tricket og ansætte Benitez igen ! :P
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#136 Kopper 13 år siden

Hvilken avis har skrevet om den rygte??
Gravatar

#137 Åkepool 13 år siden

Har hørt at Dalglish har afbrudt sin ferie i Dubai, så hvis det er rigtigt er det da et godt tegn.
Gravatar

#138 dyg 13 år siden

#136 - Mine rygter kommer normalt aldrig fra aviser, men derimod enten fra RAWK, This is Anfield eller (omend ret sjældent) fra en af mine venner, der har en kontakt tæt på LFC.

#137 - Cool!
Gravatar

#139 Åkepool 13 år siden

Jeg ved at nogle af jer ikke læser EB, men ifølge dem (og deres kilder), har Roy H. allerede sagt farvel til spillerne, da han vist har læst skriften på væggen:

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fo...
Gravatar

#140 dyg 13 år siden

#139 - Men det er taget fra The Sun, og ingen LFC-fans stoler på noget som helst, der kommer fra den lorte-avis.

Skriv ny kommentar: