Gravatar

#1311 Popeye 13 år siden

#1301 (1299)
Så det var et græsk hold der fik pladsen.....
...and then some
Gravatar

#1312 Bruce 13 år siden

Well, der er grænser for, hvor langt man kommer med 6 nye spillere og en ny træner så hurtigt. Det var nok mere hjerte end forstand, som drev håbet. Ståle startede så vidt jeg huske også ringe ud spillemæssigt, så vil ikke tage det så tungt. Så må det være næste år det gælder og så håber jeg på FCN imorgen.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#1313 Babo84 13 år siden

Bruce (1312) skrev:
ny træner

Han virker om nogen så skide passiv og udstråler absolut nada.

Gravatar

#1314 IK 13 år siden

Kruse (1303) skrev:
Holdet er i øjeblikket i frit fald og det er sgu' ikke sjovt at være Arsenal-fan for tiden.

Alligevel Kruse.. Arsenal i medgang og modgang. :) Nu skal der bare købes ind for pokker. Arteta, Hazard og en god back. Forresten er jeg glad for at Gervinho endelig viser sit værd. Hans assist til Van Persie var klasse.
Gravatar

#1315 Kruse 13 år siden

IK (1314) skrev:
Alligevel Kruse.. Arsenal i medgang og modgang. :)

Selvfølgelig. Jeg kunne heller ikke finde på at svigte holdet :)

IK (1314) skrev:
Nu skal der bare købes ind for pokker. Arteta, Hazard og en god back.

Der skal i hvert fald købes ind, ja. Hazard ville være en genial signing, men jeg begynder efterhånden at tvivle mere og mere på at det sker. Vi skal helt sikkert også have købt en spilfordeler på den offensive midt, men jeg er ikke sikker på at Arteta ville være løsningen. Han ville dog klart være en ganske fint køb. Og så SKAL vil have en centralforsvarsspiller som kan indgå i en rotation med Koscielny.

IK (1314) skrev:
Forresten er jeg glad for at Gervinho endelig viser sit værd. Hans assist til Van Persie var klasse.

Enig, det var dejligt at se. Han er stadigt lidt en "diamond-in-the-rough"(lidt ligesom Adebayor var da han kom til klubben) og han mangler stadig lige det sidste, men han har masser af kvalitet og evner der kan gøre en forskel allerede nu.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#1316 IK 13 år siden

Kruse (1315) skrev:
Hazard ville være en genial signing, men jeg begynder efterhånden at tvivle mere og mere på at det sker.

Arsenal CL- kvalifikation er en stor lettelse, og nu tror jeg at flere kendte profiler vil finde det mere attraktivt. Er det Hazard selv der ikke vil forlade klubben eller er det klubben der ikke vil sælge ham?

Det offensive midt, kreatøren på holdet er vores svageste led. Arteta er bare et bud, da han i flere år er blevet rygtet som en erstatning for Fabregas. Jeg ved nu heller ikke rigtigt. Har set ham spille et par gange, uden at han imponerede mig helt. Måske har jeg misset hans gode kampe. :) Kaka har også været rygtet, og for mig er det bare en drøm der ikke vil gå i opfyldelse. Et stort navn og massiv løn, fraholder ham fra den mindste chance i Arsenal.

Kruse (1315) skrev:
Han er stadigt lidt en "diamond-in-the-rough"(lidt ligesom Adebayor var da han kom til klubben) og han mangler stadig lige det sidste, men han har masser af kvalitet og evner der kan gøre en forskel allerede nu.

Han var meget uheldig første kamp med det røde kort, men sket er sket. Det samme skete for Koscielny i hans debutkamp mod liverpool forrige år. Det er efterhånden ved at blive en tradition. :) Generelt får Arsenal alt for mange udvisninger. Sidste år havde de 11, altså holdet med flest udvisninger i Premier League. Chelsea havde kun 2 i alle turneringer.
Gravatar

#1317 Kruse 13 år siden

IK (1316) skrev:
Arsenal CL- kvalifikation er en stor lettelse, og nu tror jeg at flere kendte profiler vil finde det mere attraktivt. Er det Hazard selv der ikke vil forlade klubben eller er det klubben der ikke vil sælge ham?

CL-kvalifikationen har bestemt gjort det lettere at handle. Med hensyn til Hazard, så har jeg egentligt bare mine tvivl om hvorvidt at Wenger tager det endelige skridt og køber ham. Jeg frygter lidt at Wenger vil tænke at et køb af Hazard vil betyde mindre spilletid til de øvrige unge kanter i truppen(Gervinho, Walcott, Ryo Miyaichi, Oxlade), og nogen gange virker det som om at Wenger tænker mere på spillernes bedste end på klubbens bedste. Men jeg håber at Hazard bliver købt(hvilket nok vil kunne give noget rotation på kanterne). Jeg har tidligere læst "udtalelser" om at han gerne ville til Arsenal, men jeg har til gengæld også læst "udtalelser" om at han vil til Barcelona, så det skal alt sammen tages med et gran salt. Og det at klubben udtaler at han ikke er til salg, behøver ikke betyde at de ikke gider at sælge ham. Valencia udtalte også at Mata ikke var til salg, og nu spiller han jo som bekendt i Chelsea.

IK (1316) skrev:
Arteta er bare et bud, da han i flere år er blevet rygtet som en erstatning for Fabregas. Jeg ved nu heller ikke rigtigt. Har set ham spille et par gange, uden at han imponerede mig helt.

Han har tidligere været ganske imponerende, men det er som om at han er gået lidt i stå her de seneste sæsoner. Det er derfor at jeg har mine tvivl omkring ham. Der synes jeg derimod at en spiller som Jádson(som vi har været sat i forbindelse med nogle gange) virker som en mere interessant spiller, selvom at han dog er en større ubekendt.

IK (1316) skrev:
Kaka har også været rygtet, og for mig er det bare en drøm der ikke vil gå i opfyldelse. Et stort navn og massiv løn, fraholder ham fra den mindste chance i Arsenal.

Eftersigende spurgte Arsenal ind til om de kunne leje ham, men Real Madrid er kun interesseret i at sælge. Angiveligt for £17,5 millioner, hvilket ville være god handel hvis han kan genfinde sin gamle form, men det er også lidt risikabelt med de skader han har haft i sidste sæson. Men det virker som du siger heller ikke realistisk, da han via hans alder ikke har nogen re-sale værdi og formenligt kræver en for høj løn. Men det ville da klart sende et signal med sådan en signing.
Gravatar

#1318 IK 13 år siden

150 millioner danske kroner er sgu lommepenge for en spiller som Kaka. Ja, hans form har været ustabil, men i topform er han en klassespiller. Jeg tror godt han vil kunne passe ind i Arsenal.
Gravatar

#1319 Babo84 13 år siden

IK (1318) skrev:
en klassespiller

Er ikke sikker på, at han er det længere? Han har haft sin storhedstid i Milan. Som han ikke skulle have forladt.
Gravatar

#1320 Kruse 13 år siden

Udemærket gruppe for Arsenal. Det er ikke den nemmeste, men det kunne have været langt værre.

EDIT: I øvrigt utroligt så heldige United altid er med lodtrækninger!

Skriv ny kommentar: