Gravatar

#261 Åkepool 13 år siden

HonoDelLoce (260) skrev:
Og der vil jeg lige skynde mig at indskyde, at det har jeg ikke kaldt den ! ;)

Nej nej, det var mr gaijin ;)

HonoDelLoce (260) skrev:
Jeg håber (og tror) på, at enten en 4-4-2 eller 4-3-3 implementeres igen, når Suarez og Carroll er klar til at spille.. :)

Det kan der ikke herske nogen tvivl om, og det bliver nok mere den klassiske 4-4-2, vil jeg tro.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#262 Bruce 13 år siden

Mendy til OB. Det er sgu da et godt køb! Spændende!
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#263 knipsknips 13 år siden

Bruce (262) skrev:

Læste lige lidt om ham.
Har ikke haft en kontrakt i 8 måneder, kun trænet. Spillede for Hull, som ganske vidst spillede Pl, men rykkede altså ned !
Har dog fået 4 A landskampe for Frankrig, men en del år siden. Siger ikke, at det er en dårlig signing (fri transfer), men altså.. Vil se hvad han har, at byde på banen.
Er stor FCK fan, så håber da, at han har noget at byde på. Så næste sæson bliver mere spændende...
Gravatar

#264 Kopper 13 år siden

Bruce (262) skrev:

Ham ser jeg meget frem til at følge! Spændende spiller :)
Gravatar

#265 Kruse 13 år siden

Jeg er imponeret over at OB endnu en gang formår at hente en spiller fra udlandet som man faktisk har hørt om og kender til, istedet for en mere ukendt spiller fra den svenske liga. Navne som Djemba-Djemba, Roy Carroll og nu Mendy er sgu' fedt at se i den danske liga.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#266 HonoDelLoce 13 år siden

Jeg synes bare det giver stof til eftertanke, at han ikke har kunnet finde sig en klub de sidste 8 år..

Det er en lotto-kupon, er hvad det er.. Men det var Djemba-Djemba og Carroll selvfølgelig også :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#267 Kruse 13 år siden

HonoDelLoce (266) skrev:
Jeg synes bare det giver stof til eftertanke, at han ikke har kunnet finde sig en klub de sidste 8 år..

8 år!!! Damn, hvad fanden har han så lavet i den tid? ;)
Gravatar

#268 HonoDelLoce 13 år siden

Bla bla bla ! :P You know what I mean ! :P
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#269 Kruse 13 år siden

Damn! Selvom at jeg ikke kan fordrage Rooney og jeg synes at han er overvurderet, så var det satme noget af en kasse der formentlig bliver matchvindermålet mod City.
Gravatar

#270 HonoDelLoce 13 år siden

Ja, det var s'gu flot sparket ind..

Men ellers et totalt ufortjent resultat.. City skulle mindst have haft en uafgjort der :) Men United har et topholds held :)

Skriv ny kommentar: