Målmanden og Drogba går efter bolden, begge kigger kun på bolden, Drogba får en knytnæve i fjæset, bliver øjensynligt slået bevidstløs af slaget, og lander så også efter et fald på halvanden meter på banen face-down uden overhovedet at tage af. Det ser rigtig, rigtig, RIGTIG slemt ud :-( Han får ilt og hele baduljen lige nu.
Fuck. Det er sådan noget, man kan smadre nakken på. Slaget er nasty, men faldet... uden overhovedet at tage af. Fy for satan.
Ja, det lignede sådan en kludedukke.. Føj, hvor væmmeligt..
The Insider (1340) skrev:
#1339, [6-årig stemme]Det skal jeg nok huske![/6-årig stemme]
Hehe.. Det var nu ikke fordi jeg synes det var godt, de kom bagud (jeg har sat penge på 4-0 :( ), men mere det totale kommunikations-kiks!
Kruse (1341) skrev:
Hvad skete der?
Drogba går op og header til en lang bold, som Norwich keeper prøver at bokse. Han rammer så Drogba lige i tindingen og går ud som et lys midt i luften og falder fuldstændig livløs til jorden uden at tage af eller noget..
Han bliver først båret af banen nu..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#1341 Kruse 13 år siden
#1342 The Insider 13 år siden
#1343 HonoDelLoce 13 år siden
Ja, det lignede sådan en kludedukke.. Føj, hvor væmmeligt..
Hehe.. Det var nu ikke fordi jeg synes det var godt, de kom bagud (jeg har sat penge på 4-0 :( ), men mere det totale kommunikations-kiks!
Drogba går op og header til en lang bold, som Norwich keeper prøver at bokse. Han rammer så Drogba lige i tindingen og går ud som et lys midt i luften og falder fuldstændig livløs til jorden uden at tage af eller noget..
Han bliver først båret af banen nu..
#1344 The Insider 13 år siden
#1345 Kruse 13 år siden
#1346 HonoDelLoce 13 år siden
Ja, han rammer den lige efter Drogba har haft hovedet på..
Der skulle jo sådan set have været hjørnespark..
#1347 The Insider 13 år siden
Straffesparket bliver selvfølgelig brændt, men det er da et lille plaster på såret.
Beklager mit franske, jeg er temmelig meget oppe at køre!
#1348 The Insider 13 år siden
#1349 Kruse 13 år siden
#1350 Kruse 13 år siden