Gravatar

#1351 The Insider 13 år siden

Han havde formentlig kun sin victory-dance i tankerne, da han kom flyvende.
War. War never changes.
Gravatar

#1352 HonoDelLoce 13 år siden

Jeg vil ikke tage noget fra nogen - men hold OP hvor er Chelsea laaaaaaaaaaaaangt fra at ligne et hold, der kan spille med om nogle som helst medaljer overhovedet..!

De er jo sådan set heldige med at Norwich er så uskarpe, for Chelseas forsvar har sejlet rundt..

Al ære og respekt for klub-koryfæer osv, men det kan da ikke kun være mig, der kan se, at ham Terry er over-the-hill..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#1353 The Insider 13 år siden

Sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååådan.
War. War never changes.
Gravatar

#1354 The Insider 13 år siden

Terry, Lampard, Mikel og Drogba (mens han var på banen) har seriøst været off-the-pace i dag (endda hele sæsonen). Men jeg synes slet ikke, at det ser decideret forfærdeligt ud.

Den første halvleg mod West Brom var noget af det værste, jeg nogensinde har set Chelsea spille, men det kræver altid en del tilvænning med en helt ny mand bag roret. De spillede fremragende mod Stoke og kunne lige så godt have vundet 4-0, og hvis de ikke havde fået et tidligt mål i dag havde de måske ikke virket så complacent. Det har de ofte med at blive mod "småklubberne", desværre.

Mata og Lukaku viste gode takter, så hvis de hurtigt kan falde til, så... Umiddelbart er det kun City og United, der har lagt bedre ud i år i min bog, og det er stadigvæk early days, sæsonmæssigt. Jeg kan i hvert fald slet, slet ikke se, hvorfor Liverpool, Spurs og Arsenal skulle have bedre odds. Men ja, den gamle garde ser mere og mere fortabt ud, men heldigvis ser "det nye blod" ud til at være veloplagt :-)
War. War never changes.
Gravatar

#1355 HonoDelLoce 13 år siden

The Insider (1354) skrev:
Men jeg synes slet ikke, at det ser decideret forfærdeligt ud.

Så så du ikke samme kamp som mig da.. Så nemt Norwich mange mange gange kunne få lov at løbe bag om en al for sløv Terry er bare ikke noget der kan være i nærheden af godt nok til et hold, der så gerne vil vinde alle turneringer, de er med i.

Og det er jo altså ikke fordi at Norwich forreste var særligt hurtige.. Hvis det havde været over for en Hernandez, en Suarez, en Walcott eller nogle som helst andre, der har fart som en force, så ville det godt nok have været en grim mål-score, der havde stået på tavlen i dag..

Heldigvis for Chelsea var Norwich' offensive folk så lige så uskarpe som en plastic-smørekniv i dag..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#1356 Kruse 13 år siden

Ja, jeg kan heller ikke se noget sandsynligt scenarie som ikke ender med medaljer til Chelsea. Men jeg tror kun det bliver bronze, da United og City formenligt snupper henholdsvis guld og sølv. Jeg kan simpelthen ikke se nogen der skal kunne udfordre disse tre. Heller ikke Arsenal og heller ikke Liverpool.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#1357 HonoDelLoce 13 år siden

Kruse (1356) skrev:
Ja, jeg kan heller ikke se noget sandsynligt scenarie som ikke ender med medaljer til Chelsea. Men jeg tror kun det bliver bronze, da United og City formenligt snupper henholdsvis guld og sølv. Jeg kan simpelthen ikke se nogen der skal kunne udfordre disse tre. Heller ikke Arsenal og heller ikke Liverpool.

Men er bronze nok for en klub, som satser så stort som Chelsea?

Jeg tror ærlig talt at Chelsea er lige glade med om de bliver nummer 2 eller nummer 6 (udover selvfølgelig CL-kval'en ved en højere plads) hvis ikke de vinder guld..

Og med det spil Chelsea viser lige nu, så skal der ske store store forbedringer, hvis de skal gøre sig håb om at være bedre end Liverpool.. Arsenal tror jeg ikke en døjt på i år, med mindre de hiver et par vilde transfer-kaniner op her de sidste dage af vinduet..

Der er simpelthen ingen undskyldning for at Chelsea spiller så ringe i dag. En ny træner, jo jo.. Men ikke en eneste ny spiller i startopstillingen. Så må et forsvar ikke sejle sådan..
Gravatar

#1358 The Insider 13 år siden

#1355, jamen der var helt sikkert mange huller på holdet, og vi var fandens heldige, at Norwich var uskarpe, afgjort. Men da det er så tidligt i sæsonen, og da de nyindkøbte folk også leverede en så solid indsats, synes jeg det er ret tidligt at afskrive dem fuldstændigt :-) Det er en fantastisk trup, Luiz skal bare tilbage (baseret på Boas' udtalelser kan jeg sagtens se ham bænke Terry, i hvert fald indimellem - Ledley King-style, hvilket vil gavne både spiller og klub), og Mikel skal fjernes, så kan jeg sagtens se dem give City og United noget at tænke over. Desuden er du jo Chelsea-hater numero uno, man! ;-)

Og med det spil Chelsea viser lige nu, så skal der ske store store forbedringer, hvis de skal gøre sig håb om at være bedre end Liverpool..

Ahh.... :-)

Nu ville det i øvrigt være fedt at høre noget nyt om Drogba... Kom så BBC!!
War. War never changes.
Gravatar

#1359 Kruse 13 år siden

HonoDelLoce (1357) skrev:
Og med det spil Chelsea viser lige nu, så skal der ske store store forbedringer, hvis de skal gøre sig håb om at være bedre end Liverpool.

Det er jeg altså også dybt uenig. Jeg synes bestemt ikke at Liverpool ser bedre ud eller mere skræmmende end Chelsea. Chelsea ser bestemt stærkere ud end Liverpool.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#1360 HonoDelLoce 13 år siden

The Insider (1358) skrev:
#1355, jamen der var helt sikkert mange huller på holdet, og vi var fandens heldige, at Norwich var uskarpe, afgjort. Men da det er så tidligt i sæsonen, og da de nyindkøbte folk også leverede en så solid indsats, synes jeg det er ret tidligt at afskrive dem fuldstændigt :-) Det er en fantastisk trup, Luiz skal bare tilbage (baseret på Boas' udtalelser kan jeg sagtens se ham bænke Terry, i hvert fald indimellem - Ledley King-style, hvilket vil gavne både spiller og klub), og Mikel skal fjernes, så kan jeg sagtens se dem give City og United noget at tænke over. Desuden er du jo Chelsea-hater numero uno, man! ;-)

Og med det spil Chelsea viser lige nu, så skal der ske store store forbedringer, hvis de skal gøre sig håb om at være bedre end Liverpool..

Ahh.... :-)

Nu ville det i øvrigt være fedt at høre noget nyt om Drogba... Kom så BBC!!

Chelsea viste da i hvert fald ikke bedre spil i dag end Liverpool har vist! Og det er til trods for at Liverpool intet vildt overraskende positivt har vist..

Men en spiller som Luiz skal altså have meget bedre taktisk forståelse før han bliver en forsvarsspiler af topklasse.. Han har en gejst som få andre, og er rigtig dygtig til at gå med offensivt.. Men han placerer sig stadig alt for naivt og laver altså stadig alt for mange hovedløse tacklinger.. Men jeg er enig i, at han med den rette management kan blive helt ualmindeligt meget guld værd..

Og jeg er enig i, at Chelsea har en god trup. Der er bare for mange, som er ved at være over-the-hill..

Og nej, jeg er ikke Chelsea-hater numero uno.. Jeg vil f.eks. langt hellere have trofæer til Chelsea and Man Utd.. Jeg hater faktisk ikke andre hold end United og Barca :) Men det gør jeg så også med flid!

Faktisk synes jeg da, at jeg holder det utroligt sagligt og nøgternt, når jeg her kommenterer på Chelsea.. :)

Der var selvfølgelig mit "hahahaha" - men det har nu ikke noget med Chelsea at gøre - ville have grint lige så meget om så det var Døllefjelle-Musse.. :)

Skriv ny kommentar: