Gravatar

#1361 HonoDelLoce 13 år siden

Kruse (1359) skrev:
Det er jeg altså også dybt uenig. Jeg synes bestemt ikke at Liverpool ser bedre ud eller mere skræmmende end Chelsea. Chelsea ser bestemt stærkere ud end Liverpool.

Sorry, men har så svært ved at tage dine meninger seriøst nogle gange.. Ved ikke hvor meget du så af kampen i dag, men det kan jo ikke være for meget, når du ikke så Drogba-uheldet, som blev vist igen og igen i 10 minutter..

I sidste weekend begyndte du at kommentere på en kamp, som du havde set et sammendrag af og læst statistikker på..

Det er på ingen måde for ikke at ville diskutere fodbold med dig.. Men jeg gider ærlig talt ikke bruge lang tid på at argumentere og fremlægge mine tanker, når man får et svar som "synes jeg ikke det ser ud til i de statistikker jeg har læst"..

Men jeg vil godt give dig ret i, at Liverpool ikke ser skræmmende ud.. På ingen måde.. Men jeg synes stadig de ser mere stabile ud end Chelsea.. En god gammel fodbold-filosofi (som 99% af engelske hold spiller efter) hedder sig, at så længe du lukker af bagude, gør det ikke noget at offensiven har en uskarp dag.. Men Chelsea formår på ingen måde at lukke af bagude, og et mål som det, Norwich scorer i dag, viser jo bare min påstand.. Og det kan godt være, at det var en 2. målmand, der stod.. Men det er jo ikke en undskyldning. Det samme med de massevis af løb bag om Terry. Og som sagt - Norwich har ikke ligefrem de hurtigste angribere..

Der synes jeg at Liverpool har vist større sikkerhed. De har også ladet flere mål gå ind, end man kunne ønske sig. Men ikke på samme måde så det har skabt uro omkring forsvaret..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#1362 HonoDelLoce 13 år siden

Fy for helvede en lækker aflevering fra Suarez!!!

EDIT

Og endnu en..!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#1363 HonoDelLoce 13 år siden

Dejligt at mine 162kr på at Rusin scorede for HB Køge gik hjem.. De 1600kr dækkede lige fint de 200 jeg tabte på Chelsea og Liverpool (havde spillet en hund på Suarez som første målscorer)..
Gravatar

#1364 HonoDelLoce 13 år siden

Puh ha, dommeren får nogle forklaringsproblemer over for Liverpool..

Men Suarez er selv lidt ude om hans ry med at smide sig nogle gange..

EDIT

Puuuh ha, hvis Bolton ikke tager sig alvorligt sammen bliver det her en afklapsning af de store..
Gravatar

#1365 HonoDelLoce 13 år siden

Og endnu flere forklaringsproblemer til dommeren! Hvad fanden sker der!!!! Først klokkeklart straffespark og så en tilbageaflevering der bliver samlet op..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gravatar

#1366 Kruse 13 år siden

HonoDelLoce (1361) skrev:
Sorry, men har så svært ved at tage dine meninger seriøst nogle gange.. Ved ikke hvor meget du så af kampen i dag, men det kan jo ikke være for meget, når du ikke så Drogba-uheldet, som blev vist igen og igen i 10 minutter..

Det er rigtigt at jeg ikke så Chelsea's kamp udover slutningen. Men jeg bygger min mening på hvor godt et hold Chelsea har(og jeg mener ikke at de er blevet svagere i forhold til sidste sæson), sat overfor holdet som Liverpool har og hvor svage de så ud mod Sunderland.

Og fordi at jeg en enkelt gang har sat spørgsmålstegn om hvor meget Liverpool dominerede en kamp som jeg ikke så(baseret på de målforsøg de kom frem til og Johans indtryk af kampen), så har du svært ved at tage resten at mine meninger seriøst?
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#1367 The Insider 13 år siden

#1365, ja, "the whole world is against you" ;-) Anyhow, en ustabil 2.-målmand og en udkørt John Terry er ikke nok til at overbevise mig om, at Chelseas udsigter er horrible. Luiz skal blive bedre, jovist, men han har potentialet til at blive en Chelsea great - og det endda snart. Hilario har altid været en liability (han har jo praktisk talt fået nada i spilletid i årevis, så intet under at kommunikationen fejlede totalt ved målet), men vi har en potentielt fantastisk, fremtidig 2.-målmand udlejet i Atletico p.t. Chelsea har ikke haft et ordentligt alternativ på målmandsposten i årevis, og Terry skal tydeligvis roteres. Desuden kan alle selvfølgelig have en off-day. Han har stadigvæk flere gode dage, og når han har dem, er han stadigvæk den bedste i branchen i min (naturligvis lettere blåfarvede) bog.

P.t. frygter jeg allermest City. Især de engelske medier roser fortsat United til skyerne, men de var 10 minutter fra at spille 1-1 med West Brom, og i 60 minutter var de mere end matchet af Spurs på hjemmebane. Det er for let og for tidligt at komme med store spådomme, synes jeg.

Ligeledes har Chelsea ikke være superb, tilnærmelsesvis, men de får i hvert fald resultaterne hjem (og ja, jeg ved godt, at det ikke har været mod deciderede tophold, men der plejer motivationen også at blive større), og hvis man sammenlægger ALLE Chelseas 'pre-season'-kampe og sæsonens første tre kampe, er det blevet til én uafgjort, resten lutter sejre, og blot tre mål er blevet indkasseret i samtlige kampe tilsammen.

Til forskel har Liverpool haft en (mildest talt) so-so pre-season, en blændende start mod Sunderland efterfulgt af 60 minutters indefference (og ja, jeg så HELE kampen), og så syntes jeg - med hånden på hjertet - at et seriøst svækket Arsenal-mandskab klarede sig mindst lige så godt på Emirates som Liverpools startopstilling. Og yes, den kamp så jeg også i sin helhed. Jeg mindes, at både de engelske og danske kommentatorer mente det samme - og ja, jeg ved godt, at mange af dem er inkompetente :-) Jeg så dog ikke Liverpools opgør med Bolton i dag, så den sejr skal jeg ikke kunne udtale mig om. Men jeg er bestemt ikke pessimistisk på Chelseas vegne :-)

For mit vedkommende kan jeg ikke forestille mig et podium, der ikke har City, United og Chelsea på pladserne. Spurs, Liverpool og Arsenal må slås om 4.-pladsen, men jeg har en fornemmelse af, at Arsenal alligevel når at snuppe den, selvom Liverpool garanteret vil give dem kamp til stregen.
War. War never changes.
Gravatar

#1368 Åkepool 13 år siden

Kruse (1356) skrev:
Jeg kan simpelthen ikke se nogen der skal kunne udfordre disse tre. Heller ikke Arsenal og heller ikke Liverpool.

Tsk, tsk... Vi ligger nr. 1, vi ligger nr. 1!!!!

Kruse (1359) skrev:
Chelsea ser bestemt stærkere ud end Liverpool.

Det kan da kun være baseret på en kamp du har spillet på Playstation ;)

HonoDelLoce (1364) skrev:
Puh ha, dommeren får nogle forklaringsproblemer over for Liverpool..

Ja og især Suarez, som bliver snydt utallige gange. Forstår sgu godt at han er småsur (rasende) da han bliver skiftet ud. Amatørdommer. Og hold kæft hvor er han bare pisse god og er du gal et fantastisk stykke arbejde Lucas udfører i defensiven.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#1369 MMB 13 år siden

Jeg synes Liverpool ser sindssygt stærke ud i år (indtil videre - det skal nok gå galt...). :)
Så på nuværende tidspunkt vil jeg vurdere Liverpool til en 3.-4. plads. :)
Gravatar

#1370 Kruse 13 år siden

Åkepool (1368) skrev:
Tsk, tsk... Vi ligger nr. 1, vi ligger nr. 1!!!!

Ja, sammen med Wolverhampton. De bliver nok mestre ;)

Åkepool (1368) skrev:
Det kan da kun være baseret på en kamp du har spillet på Playstation ;)

Hehe, vi må se når sæsonen er på vej mod slutfasen. Jeg skal med glæde tage min ord i mig igen, hvis Liverpool overrasker og ligger bedre til i tabellen end Chelsea når vi nærmer os marts-april.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: