Ja, så er mesterskabet vist hjemme for Rooney og Co.
Ja og sikke noget lort, for så kan vi ikke bruge den med flest mesterskaber mere, når vi bliver moppet af United-spejlæg :( Så nu er der kun tilbage, at banke dem fra sans og samling, når de bliver for smarte :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Fy for SATAN i helvede, hvor spiller Milan SVINSK! Hvordan fik Flamini ikke rødt kort for den to-fodet tackling? Og hvordan fik Spurs ikke straffe på Nestas håndboldspil i 1. halvleg? Og Gatusso, den dumme nar, tager fat i ansigtet på en af Spurs' assistenter og skubber ham væk og slipper ustraffet. Elkjær er selvfølgelig fuldstændig tavs under hele seancen. Partiske narhoved. GO SPURS!
Hov hov hov..:!! Det var ikke pænt sagt! ;-) Jeg er jo som bekendt Barca-fan (men også til Arsenal) så det bliver en lidt irriterende kamp at se (igen).
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Bah... Uheldigt nederlag, Milan ejede 2. halvleg! Gattuso bliver ikke rar at mangle i London, men med hans idiotiske opførsel var det uundgåeligt. Milan kan dog sagtens komme igen, hvilket de blandt andet beviste med denne kamps 2. halvleg.
The Insider (274) skrev:
Og hvordan fik Spurs ikke straffe på Nestas håndboldspil i 1. halvleg?
På ingen måde unaturlig reaktion eller mod bolden for den sags skyld.
The Insider (274) skrev:
Hvordan fik Flamini ikke rødt kort for den to-fodet tackling?
Det kan diskuteres, jeg synes det var fair med gult.
The Insider (274) skrev:
Og Gatusso, den dumme nar
Enig, det er uacceptabel opførsel, og han burde være smidt ud. At han begynder at hamre i jorden, da han fik gult kort, bevidner hans realitetssans.
#271 Babo Rises 13 år siden
#272 The Insider 13 år siden
#273 Åkepool 13 år siden
Ja og sikke noget lort, for så kan vi ikke bruge den med flest mesterskaber mere, når vi bliver moppet af United-spejlæg :(
Så nu er der kun tilbage, at banke dem fra sans og samling, når de bliver for smarte :)
#274 The Insider 13 år siden
#275 The Insider 13 år siden
#276 The Insider 13 år siden
#277 The Insider 13 år siden
Og jeg er ikke engang Spurs-fans... men hvor er det smukt! YES! Elkjærs tavshed er altoverdøvende!
#278 MuManden 13 år siden
Jeg er 100% enig med The Insider :)
#279 Guts 13 år siden
Hov hov hov..:!! Det var ikke pænt sagt! ;-)
Jeg er jo som bekendt Barca-fan (men også til Arsenal) så det bliver en lidt irriterende kamp at se (igen).
#280 Antlion 13 år siden
På ingen måde unaturlig reaktion eller mod bolden for den sags skyld.
Det kan diskuteres, jeg synes det var fair med gult.
Enig, det er uacceptabel opførsel, og han burde være smidt ud. At han begynder at hamre i jorden, da han fik gult kort, bevidner hans realitetssans.