Gravatar

#271 Babo Rises 13 år siden

Kæft hvor er United dog fucking heldige.. Rooney vælger lige at lave årets mål, i en kamp hvor han spillede skidt.
Gravatar

#272 The Insider 13 år siden

Ja, så er mesterskabet vist hjemme for Rooney og Co. Så kan der fokuseres på kampen i Parken! :-)
War. War never changes.
Gravatar

#273 Åkepool 13 år siden

The Insider (272) skrev:
Ja, så er mesterskabet vist hjemme for Rooney og Co.

Ja og sikke noget lort, for så kan vi ikke bruge den med flest mesterskaber mere, når vi bliver moppet af United-spejlæg :(
Så nu er der kun tilbage, at banke dem fra sans og samling, når de bliver for smarte :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#274 The Insider 13 år siden

Fy for SATAN i helvede, hvor spiller Milan SVINSK! Hvordan fik Flamini ikke rødt kort for den to-fodet tackling? Og hvordan fik Spurs ikke straffe på Nestas håndboldspil i 1. halvleg? Og Gatusso, den dumme nar, tager fat i ansigtet på en af Spurs' assistenter og skubber ham væk og slipper ustraffet. Elkjær er selvfølgelig fuldstændig tavs under hele seancen. Partiske narhoved. GO SPURS!
War. War never changes.
Gravatar

#275 The Insider 13 år siden

...og i øvrigt, Kruse - held og lykke i morgen! Håber I udraderer de spanske narhoveder! :-)
War. War never changes.
Gravatar

#276 The Insider 13 år siden

Fy for satan... Elkjær og Co. betragter Milans svinske spil som en dyd... Klamme nar!
War. War never changes.
Gravatar

#277 The Insider 13 år siden

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA! TAG DEN ELKJÆR! TAG DEN I ITALIENSKE SVINEHUNDE! MUHAHAHAHHAAH! OLÈ OLÈ OLÈ OLÈ!! OLÈ!! OLÈ!!

Og jeg er ikke engang Spurs-fans... men hvor er det smukt! YES! Elkjærs tavshed er altoverdøvende!
War. War never changes.
Gravatar

#278 MuManden 13 år siden

HAHAHA, snydt igen. FRYD
Jeg er 100% enig med The Insider :)
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#279 Guts 13 år siden

Hov hov hov..:!! Det var ikke pænt sagt! ;-)
Jeg er jo som bekendt Barca-fan (men også til Arsenal) så det bliver en lidt irriterende kamp at se (igen).
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#280 Antlion 13 år siden

Bah... Uheldigt nederlag, Milan ejede 2. halvleg! Gattuso bliver ikke rar at mangle i London, men med hans idiotiske opførsel var det uundgåeligt. Milan kan dog sagtens komme igen, hvilket de blandt andet beviste med denne kamps 2. halvleg.

The Insider (274) skrev:
Og hvordan fik Spurs ikke straffe på Nestas håndboldspil i 1. halvleg?

På ingen måde unaturlig reaktion eller mod bolden for den sags skyld.

The Insider (274) skrev:
Hvordan fik Flamini ikke rødt kort for den to-fodet tackling?

Det kan diskuteres, jeg synes det var fair med gult.

The Insider (274) skrev:
Og Gatusso, den dumme nar

Enig, det er uacceptabel opførsel, og han burde være smidt ud. At han begynder at hamre i jorden, da han fik gult kort, bevidner hans realitetssans.

Skriv ny kommentar: