Hvilket vel er meget passende så, da EB vel er DK's svar på The Sun, mere eller mindre :) Opblæste historier (og IKKE kun på sports-afdelingen) og halvløse rygter hørt på den lokale, der pludselig bliver til håndfaste sandheder :D
Men nogle gange må man vel gerne ønske :)
Og nu er jeg virkelig nervøs, for min anden hjerteklub, FCK, går vidst også en ret uventet fremtid i møde.. Jeg har i hvert fald svært ved at gennemskue hvad skilsmissen med PS&E kommer til at betyde for dem - og glæder mig i øvrigt voldsomt til at høre hvad Don'en synes om den sag :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Og nu er jeg virkelig nervøs, for min anden hjerteklub, FCK, går vidst også en ret uventet fremtid i møde.. Jeg har i hvert fald svært ved at gennemskue hvad skilsmissen med PS&E kommer til at betyde for dem - og glæder mig i øvrigt voldsomt til at høre hvad Don'en synes om den sag :)
Ja, det bliver også spændende, da de jo også er min anden hjerteklub :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Efter at have tænkt lidt over det, kan jeg faktisk godt se lidt positive ting i det..
Meldingerne de sidste par år har jo lydt på, at fodbold-delen har kørt med overskud, og det gigantiske underskud i PS&E kommer fra de andre forretningsområder.. Så hvis FCK nu er selvstændigt, er der vel større chance for at CL-millionerne osv går rendyrket til fodbold-delen. Og ikke bare spillere, men trænere, træningsanlæg, talent-udvikling osv..
Måske det er en positiv historie after all.. :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Man skal aldrig stole på The Sun... faktisk lade være med at hører på deres latterlige historier! Engelsk avis fylder med rygter, men det er også fordi klubberne er så lukket hvor imod Spanske og Tyske klubber er mere åbne over for pressen/aviserne. I engelsk fodbold er klubberne mere lukket og aviserne skal jo have nogle nyheder så de begynder bare at digte på noget. Derfor "stoler" jeg mere på hvad de tyske og spanske aviser skrive. Man kan jo aldrig stole på det hele hvad der står i og her skal man jo tænke selv hvad der kan være rigtig og forkert. :)
#141 HonoDelLoce 13 år siden
Hvilket vel er meget passende så, da EB vel er DK's svar på The Sun, mere eller mindre :) Opblæste historier (og IKKE kun på sports-afdelingen) og halvløse rygter hørt på den lokale, der pludselig bliver til håndfaste sandheder :D
Men nogle gange må man vel gerne ønske :)
#142 Åkepool 13 år siden
Jeg havde ikke lige set hvor de havde revet det fra, jeg vidste bare de ikke kunne finde på noget selv.
#143 Åkepool 13 år siden
Ja, det bliver også spændende, da de jo også er min anden hjerteklub :)
#144 HonoDelLoce 13 år siden
Efter at have tænkt lidt over det, kan jeg faktisk godt se lidt positive ting i det..
Meldingerne de sidste par år har jo lydt på, at fodbold-delen har kørt med overskud, og det gigantiske underskud i PS&E kommer fra de andre forretningsområder.. Så hvis FCK nu er selvstændigt, er der vel større chance for at CL-millionerne osv går rendyrket til fodbold-delen. Og ikke bare spillere, men trænere, træningsanlæg, talent-udvikling osv..
Måske det er en positiv historie after all.. :)
#145 Åkepool 13 år siden
Det kan vi da håbe på :)
#146 Kopper 13 år siden
ps: sorry for stavefejl, er ikke en god staver :D
#147 Åkepool 13 år siden
http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/hodgson...
Og Med Kenny D. ved roret mod Scum imorgen :)
#148 dyg 13 år siden
#149 Babo Rises 13 år siden
#150 MuManden 13 år siden
Tror sgu det kommer til at knibe ;-)