Gravatar

#1411 Kruse 13 år siden

Well, det kommer an på prisen og om hvorvidt vi køber andre offensive midtbanespillere. Selvom at han er ganske solid, så ser jeg ikke det store lys i ham, og regner ham for en squadplayer til bredden a la Rosicky. Hvis vi ovenikøbet køber en kreatør på midtbanen som kan gå ind i startopstillingen, så har jeg ikke noget imod et køb af Benayoun hvis vi får ham forholdsvis billigt.

Men hvis det afholder os fra at foretage andre indkøb, så siger jeg nej tak.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#1412 dyg 13 år siden

SkySports Transfer Clockwatch skrev:
Speculation:
Several papers this morning claim Yossi Benayoun's proposed move back to Liverpool is actually part of a Chelsea bid for Raul Meireles.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#1413 The Insider 13 år siden

#1412, det ville selvfølgelig heller ikke være helt tosset. Meireles havde en glimrende sæson 10/11, men han har dog været lidt gumpetung på det seneste... men måske fordi han gerne vil væk? Ville dog hellere have Benayoun, selvom han er skadesprone.
War. War never changes.
Gravatar

#1414 HonoDelLoce 13 år siden

Jeg tror da så til gengæld der kan sættes spørgsmålstegn ved hvor meget Liverpool har lyst til at få Benayoun tilbage.. Ikke mindst fordi det virker til, at Dalglish hellere vil satse på yngre folk (Carragher not included - desværre)..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#1415 The Insider 13 år siden

Liverpool har åbenbart heller ikke interesse i et swap: http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/14708743....
War. War never changes.
Gravatar

#1416 HonoDelLoce 13 år siden

Puh ha.. Martin Jørgensen må seriøst give det bedste blowjob i hele verden!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#1417 loki 13 år siden

Det er jo normalt at udtage de bedste spillere fra de bedste hold.

;)
www.peakoil.dk
Gravatar

#1418 HonoDelLoce 13 år siden

loki (1417) skrev:

Det er jo normalt at udtage de bedste spillere fra de bedste hold.

;)

Morten Olsen har ALDRIG udtaget "de bedste spillere fra de bedste hold"... :) Han udtager hans lille klike om og om igen.. Hvilken anden forklaring er der på, at man udtager en skadet spiller til et VM? Eller 6-9 spillere der ikke har spillet fast i mindst 1 år? "De kender systemet" .. Det gør Tøfting også - skal han hives ind igen? Sofus Krølben gjorde også.. Hvad med ham?
Gravatar

#1419 MMB 13 år siden

HonoDelLoce (1416) skrev:
Puh ha.. Martin Jørgensen må seriøst give det bedste blowjob i hele verden!

Hvor mange AGF kampe har du set i denne sæson?
Gravatar

#1420 HonoDelLoce 13 år siden

Foeller (1419) skrev:
Hvor mange AGF kampe har du set i denne sæson?

Alle liga-kampe på nær den sidste..

Skriv ny kommentar: