Gravatar

#281 Babo Rises 13 år siden

Antlion (280) skrev:
Det kan diskuteres, jeg synes det var fair med gult.

kan da slet ikke diskuteres. Manden går ind i tacklingen med begge ben og skader modstanderen totalt. Klart rødt.

Men typisk mafiaholdet at gå så meget amok :)

Kruse: Ja, held og lykke. Det får I vist brug for. Samt et par mirakler.
Gravatar

#282 Antlion 13 år siden

Arsenal har virkelig behov for sejr i morgen, hvis de skal gøre sig håb om at gå videre, da Barca kan skræmme de fleste på hjemmebane. Med god grund.

Babo Rises (281) skrev:
kan da slet ikke diskuteres. Manden går ind i tacklingen med begge ben og skader modstanderen totalt. Klart rødt.

Jeg har lige genset det, og må udmygt tage mine ord i mig igen. Ganske vist ser det ud til, at det er en stempling efter bolden, men man kan tydelig se begge ben er strakte og udfaldet er til rødt kort. Sådanne tacklinger hører fandme ikke til i fodbold!

Babo Rises (281) skrev:
Men typisk mafiaholdet at gå så meget amok :)

Lidt for generaliserende, men delvis enig. For mange påførte skader på andres spillere, det er ikke sportsligt. Desuden er egne skader fortsat et fremtrædende problem, og Abbiati var i hvert fald et trist tab i kampen.
Gravatar

#283 Kruse 13 år siden

Babo Rises (281) skrev:
Kruse: Ja, held og lykke. Det får I vist brug for. Samt et par mirakler.

Mirakler er ikke nødvendigt. Det er trods alt på Arsenals hjemmebane at det første opgør skal spilles, og der vil jeg mene at det er 50-50. Jeg har på fornemmelsen at det bliver uafgjort igen ligesom sidste år, men jeg tror også godt at Arsenal kan hive en smal sejr hjem, ligeså vel som at Barca kan. Uanset hvad så tror jeg at det bliver en meget tæt og lige kamp.

Men på Camp Nou vil Barca uden tvivl dominere og jeg tror godt at Arsenal kan rende ind i nogle smæk. Men jeg har selvfølgelig et håb om at det ikke sker :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#284 Babo Rises 13 år siden

Antlion (282) skrev:
udmygt tage mine ord i mig igen

fair nok :)

Antlion (282) skrev:
Lidt for generaliserende, men delvis enig

hehe! Man bliver lidt vred, og Gattuso gjorde ikke tingene bedre. Men Milan havde dog ikke fortjent at tabe kampen.
Gravatar

#285 The Insider 13 år siden

#283, Men på Camp Nou vil dommerne uden tvivl dominere og jeg tror godt at Arsenal kan rende ind i nogle smæk. Men jeg har selvfølgelig et håb om at det ikke sker :)

Fixed :-)
War. War never changes.
Gravatar

#286 Babo Rises 13 år siden

Arsenals eneste chance er selvfølgelig at vinde hjemmebane kampen. Alt andet er ikke nok, vil jeg mene. Men med det forsvar de har, så kan de altså blive rundbarberet selv i Arsenal. Men det bliver en god kamp..
Gravatar

#287 Antlion 13 år siden

Gattusso har åbenlys mangel på situationsfornemmelse, hvilket skader Milan ekstremt. Han tror blot han gejler publikum op, når det er direkte svinestreger han udfører.

Flamini ser jeg dog generelt ikke som en svinsk spiller, men hans tackling mod Corluka er helt hen i vejret, når man genser den. Umiddelbart opfattede jeg den ikke som værende så slem til at starte med, men det er tydeligvis en ekstrem farlig tackling. Han har forresten givet en undskyldning til Corluka efterfølgende, selvom dette på ingen måde gør hans handling mindre svinsk.
Gravatar

#288 Babo Rises 13 år siden

Barca har ikke brug for en hjælpende hånd fra dommeren. Enhver med fodbold indsigt kan se det :) Den dag de sætter deres lid til dommeren, er jeg ikke længere fan :)
Gravatar

#289 Babo Rises 13 år siden

Antlion (287) skrev:
han gejler publikum op

Fandme en syg måde at gøre det på. Insaghi gør det også, men på en pænere måde. Han går bare ud til puplikum og pisker stemningen op.. fair nok. De burde smide Gattuso ud af truppen. Han ødelægger da mere end han gavner.

Corluka var helt færdig efter den tackling.
Gravatar

#290 Kruse 13 år siden

Babo Rises (286) skrev:
Men med det forsvar de har, så kan de altså blive rundbarberet selv i Arsenal. Men det bliver en god kamp..

Grunden til at forsvaret har været så svingende er pågrund af en del skader der har medført en del udskiftninger i forsvaret og forskellige forsvarskonstellationer. Men efter at Djourou er kommet tilbage fra sin skade og han begyndte at spille ved siden af Koscielny, har forsvaret være en hel del mere effektivt. De nedenstående statistikker taler deres tydelige sprog(Statistikken er taget fra den 8. februar. Sidenhen spillede han første halvleg af Newcastle kampen og hele Wolverhampton kampen, og i begge tilfælde uden at lukke mål ind):

'The Gunners have conceded a goal every 251 minutes of PL football with Johan Djourou in the side this season. Without him, they have conceded a goal every 54 minutes.'

Johan Djourou and Laurent Koscielny have only conceded 8 shots on target in the 7.5 league games they've played together.

Selvfølgelig kan statistikker ikke rigtigt bruges til noget, men det er ganke tankevækkende, og giver håb om et mere stabilt forsvar.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: