Gravatar

#1471 dyg 13 år siden

og Arteta også til Gunners? Han skulle være i london nu.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#1472 dyg 13 år siden

#1470 - I når nok at få Meireles :'(
Gravatar

#1473 Åkepool 13 år siden

dyg (1472) skrev:
#1470 - I når nok at få Meireles :'(

Fandme nej, så smider jeg min opsigelse.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#1474 HonoDelLoce 13 år siden

The Insider (1470) skrev:
Fandme for weird, Chelsea.

Ja, tillykke med Meireles.. ØV!

Håber i det mindste der ryger noge gode penge den anden vej!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#1475 Åkepool 13 år siden

Er det bare mig der synes det er lidt mærkeligt at Liverpool køber Craig Bellamy tilbage?
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#1476 The Insider 13 år siden

Med nu syv minutter tilbage af vinduet, tror jeg sgu ikke, at Meireles når det... Benayoun af sted ét år, hvorfor har de i det mindste ikke prøvet at sælge ham? Han er mindre værd om et år. Men når nu der ikke bliver købt et alternativ er det da for tåbeligt, at de ikke holder på ham.
War. War never changes.
Gravatar

#1477 HonoDelLoce 13 år siden

Åkepool (1475) skrev:
Er det bare mig der synes det er lidt mærkeligt at Liverpool køber Craig Bellamy tilbage?

Jeg er enig i, at det med hans ehm.. Flamboyante tilgang til livet uden for banen kan virke lidt "dumt"..

Til gengæld finder du ikke mange spillere, der giver mere af sig selv på en fodboldbane.. Og efter salget af N'Gog er Liverpool jo i bekneb med angribere..

Jeg er ikke sikker på, at han kommer til at gøre det godt. Men jeg lader tvivlen komme ham til gode indtil videre :) Jeg kan rigtigt godt lide ham, når han koncentrer sig om fodbolden :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#1478 HonoDelLoce 13 år siden

The Insider (1476) skrev:
Med nu syv minutter tilbage af vinduet, tror jeg sgu ikke, at Meireles når det... Benayoun af sted ét år, hvorfor har de i det mindste ikke prøvet at sælge ham? Han er mindre værd om et år. Men når nu der ikke bliver købt et alternativ er det da for tåbeligt, at de ikke holder på ham.

Jeg tror nu nok, at det skal lykkedes med Meireles.. Selvom det selvfølgelig ser mere og mere usandsynligt ud for hvert minut der går uden en afklaring :)

Men jeg tror nu nok at salgs-anmodningen skal være kommet tidligere i dag end vi vidste, og at et bud allerede er accepteret.
Gravatar

#1479 dyg 13 år siden

Breaking news:
Sky Sports sources understand Arsenal are set to confirm the signing of Mikel Arteta in the next couple of minutes. The paperwork is being prepared.

Ser ud til, at Arteta virkeligt er i London.
Gravatar

#1480 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Hvad har Liverpool købt Bellamy igen. Jeg kan godt lide ham, men han har det svært med at falde til ro i en klub og falder ofte i unåde hos ledelsen.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.

Skriv ny kommentar: