Gravatar

#1481 Åkepool 13 år siden

HonoDelLoce (1477) skrev:
Til gengæld finder du ikke mange spillere, der giver mere af sig selv på en fodboldbane..

Enig, men han er bare for meget en ballademager og vil vel bare komme til at lege reserve.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#1482 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Hvad har de betalt for ham. 10-15 mio EURO ?
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#1483 HonoDelLoce 13 år siden

Åkepool (1481) skrev:
Enig, men han er bare for meget en ballademager og vil vel bare komme til at lege reserve.

Jeg tror heller ikke, at han lige går ind i startopstillingen.. Men mon ikke også det er blevet gjort klart for ham :)

Whispering Horse (1482) skrev:
Hvad har de betalt for ham. 10-15 mio EURO ?

Fri transfer :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#1484 dyg 13 år siden

Speculation:
Sky Sports sources are reporting a fee has been agreed between Liverpool and Chelsea for Raul Meireles. Stay with us for any confirmation.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#1485 dyg 13 år siden

Og Steve Bruce har konfirmeret Bendtner.
Gravatar

#1486 HonoDelLoce 13 år siden

A half-hearted cheer from the clutch of fans standing behind Sky Man at Sunderland, as he confirms that Nicklas Bendtner has indeed joined on a season-long loan.

Jeg ved ikke hvad jeg bedst kan lide ved den nyhed.. At fans åbenbart møder op for at fejre sidste-minuts-indkøb.. Eller at de kun gav et "halv-hearted cheer" over Bendtner :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#1487 dyg 13 år siden

€15mio for Meireles :/ Suk, røvhul!

Breaking news:
Liverpool midfielder Raul Meireles has signed a four-year contract with Chelsea, the Stamford Bridge club have confirmed.
Gravatar

#1488 Åkepool 13 år siden

Ja Chelsea skulle ha' budt £15mill. for Meireles. Hvad var det nu Pool gav for ham?
Gravatar

#1489 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

#1483 Ok, så er det lidt mere forståeligt. Det var egentlig også mere fordi at engelske klubber tit betaler overpris når de handler imellem hinanden. Især når det er engelske spillere.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#1490 Åkepool 13 år siden

Hov, var det Euro og ikke Pund?

Skriv ny kommentar: