#291: Var Messi overhovedet med i det første opgør sidste sæson? For jeg husker ham reelt ikke. Hvis han var med var han i hvert fald usynlig, og det samme håber jeg er tilfældet i denne kamp.
Tilgengæld viste han sit værd i returkampen, hvor han godt og grundigt rullede Arsenal.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#293: Jeg tjekkede lige et youtube klip fra kampen, der viser at han skam var med. Så aldrig usynlig passer i hvert fald ikke, da han om noget var usynlig i den kamp.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Fandt lige ud af at Gennaro Gattuso er 33 år, anede faktisk ikke han var så gammel. Men det undre mig bare endnu mere over, hvordan han kan blive ved med at tabe hovedet, for det er da bestemt ikke første gang at han har været oppe i det røde felt, sådan som jeg huske det og det er bestemt ikke fordi jeg tager noter af sådan noget. Undre mig bare over at manden ikke prøver at tage ansvar og blive lidt mere voksen, for nu får han måske en hel del karantæne dage... og det gavner jo ikke ligefrem Milan.
#293: Jeg tjekkede lige et youtube klip fra kampen, der viser at han skam var med. Så aldrig usynlig passer i hvert fald ikke, da han om noget var usynlig i den kamp.
Men jeg tvivler han var helt usynlig.... Ibra, Torres, Ronalde og de andre store kan være helt væk... det har jeg ærligt aldrig oplevet med Messi.. hans bundniveau er højt synes jeg.
Men jeg tvivler han var helt usynlig.... Ibra, Torres, Ronalde og de andre store kan være helt væk... det har jeg ærligt aldrig oplevet med Messi.. hans bundniveau er højt synes jeg.
Så er det dælme fordi du har for tykke fan-briller på.. Jeg har dælme flere gange set kampe, hvor Messi har været helt usynlig..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#291 Babo Rises 13 år siden
Okay. Det tegner godt....
#292 Kruse 13 år siden
Tilgengæld viste han sit værd i returkampen, hvor han godt og grundigt rullede Arsenal.
#293 Babo Rises 13 år siden
#294 Kruse 13 år siden
#295 MuManden 13 år siden
Men det undre mig bare endnu mere over, hvordan han kan blive ved med at tabe hovedet, for det er da bestemt ikke første gang at han har været oppe i det røde felt, sådan som jeg huske det og det er bestemt ikke fordi jeg tager noter af sådan noget. Undre mig bare over at manden ikke prøver at tage ansvar og blive lidt mere voksen, for nu får han måske en hel del karantæne dage... og det gavner jo ikke ligefrem Milan.
#296 The Insider 13 år siden
#297 Babo Rises 13 år siden
#298 IK 13 år siden
Så du ikke VM? Uden sine oplæggere, Xavi og Iniesta, er han faktisk ikke en så tror trussel. ;)
#299 HonoDelLoce 13 år siden
Så er det dælme fordi du har for tykke fan-briller på.. Jeg har dælme flere gange set kampe, hvor Messi har været helt usynlig..
#300 IK 13 år siden