Johan Absalonsen til FCK. Ved ikke hvor begejstret jeg er. Han har haft et elendigt 2010 med skader og svingende præstationer. Lad os håbe han kommer op i gear som i 2008-2009.
Johan Absalonsen til FCK. Ved ikke hvor begejstret jeg er. Han har haft et elendigt 2010 med skader og svingende præstationer. Lad os håbe han kommer op i gear som i 2008-2009.
Jeg blev overrasket da jeg læste overskriften... hvade ikke lige set den komme! Ved dog ikke om han er den rette mand på et FCK hold... jeg tvivler lidt på han kan klar den.
Men det gør nu heller ikke det stor hvis han flopper, da FCK har hentet ham på en fri :)
Det viser vel meget godt forskellen på KB/03 og resten af DK... de har en type som Absalonsen som 3. valg til en plads, mens han ville være 1. valg i de fleste andre klubber.
Nå, go vind til Johan fremover... god indstilling til jobbet og 100% fight hver gang har været varemærker i OB som han kan være stolt af.
Diplomacy is the art of saying "Nice doggie" until you can find a rock.
Ja, jeg synes i hvert fald at det er et kæmpe godt scoop af CV endnu engang. Jeg var sikker på at han enten ville forlænge eller smutte til tysk fodbold. Absalonsen har bare mange af de kvaliteter som FCK gerne vil have. Er stort løbepensum og masser af vilje.. Er super"køb" :-)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Helt sikkert en god spiller. Det er bare spændende hvor meget spilletid han får, fremfor Grønkål og Vingaard.
Og Bolanos :-) men mon ikke det går. Gronk skal jo skånes mere og mere for hver kamp der går, og så håber jeg inderligt at de vil prøve med Vingaard på en af de centrale pladser, bare i de "små" kampe, hvor man kan tillade sig en decideret offensiv midt :-) men det er nok et ret naivt håb :-)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#151 Mr. Chriss 13 år siden
#152 Babo Rises 13 år siden
hehe! Måske med Cl og den spanske cup medregnet :-)
#153 MuManden 13 år siden
#154 knipsknips 13 år siden
Ved ikke hvor begejstret jeg er. Han har haft et elendigt 2010 med skader og svingende præstationer. Lad os håbe han kommer op i gear som i 2008-2009.
#155 MuManden 13 år siden
#156 Kopper 13 år siden
Jeg blev overrasket da jeg læste overskriften... hvade ikke lige set den komme! Ved dog ikke om han er den rette mand på et FCK hold... jeg tvivler lidt på han kan klar den.
Men det gør nu heller ikke det stor hvis han flopper, da FCK har hentet ham på en fri :)
#157 Fynboen 13 år siden
Nå, go vind til Johan fremover... god indstilling til jobbet og 100% fight hver gang har været varemærker i OB som han kan være stolt af.
#158 HonoDelLoce 13 år siden
#159 Åkepool 13 år siden
#160 HonoDelLoce 13 år siden
Og Bolanos :-) men mon ikke det går. Gronk skal jo skånes mere og mere for hver kamp der går, og så håber jeg inderligt at de vil prøve med Vingaard på en af de centrale pladser, bare i de "små" kampe, hvor man kan tillade sig en decideret offensiv midt :-) men det er nok et ret naivt håb :-)