#1500, hehe - nice one :-) Men det er vel nærmest selvforskyldt af Danglish? Jeg tænker bare ovenpå behandlingen af Meireles i de første par kampe... Det virkede umiddelbart, som om han ville foretrække sine nye signings fremfor portugiseren.
Arteta Santos Benayoun Park Chu-Young Per Mertesacker
Ganske fine indkøb. :)
Bestemt ganske fornuftige køb, som nok skal styrke bredden og sørge for at vi ikke kommer til at sende uprøvede talenter på banen mod hold som United og Liverpool. Jeg glæder mig til at se dem i aktion :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#1507: Ja, det er fandme typisk! Det ville ikke undre mig hvis det ender ligesom med Vermaelen og at han knapt nok kommer i kamp i denne sæson. Det vil fandme være noget lort!
Ja, det virker til at det bliver sådan at midtbanen kommer til at se ud i lang tid. Diaby er desværre kronisk skadet, men ellers kunne det være dejligt hvis han kunne skubbe Ramsey ud på bænken i nogle perioder, da Ramsey stadig mangler det sidste for at blive fast starter. Og jeg vil nu ikke kalde Diaby mere defensiv end Wilshere. Faktisk er Wilshere langt bedre defensivt end Diaby, og hver gang de har spillet sammen har det altid endt med at Wilshere stod for de defensive pligter og Diaby tog Wilshere's normale rolle.
Og det var ikke nogen videre succes med både Song og Frimpong på midtbanen på samme tid mod Udinese, så det bliver nok ikke ofte at de kommer til at spille sammen.
#1501 IK 13 år siden
Arteta
Santos
Benayoun
Park Chu-Young
Per Mertesacker
Ganske fine indkøb. :)
#1502 The Insider 13 år siden
#1503 Kruse 13 år siden
Bestemt ganske fornuftige køb, som nok skal styrke bredden og sørge for at vi ikke kommer til at sende uprøvede talenter på banen mod hold som United og Liverpool. Jeg glæder mig til at se dem i aktion :)
#1504 IK 13 år siden
Sczcesny
Sagna-Mertesacker-Vermaelen-Santos
Song-Wilshere-Arteta(Som AM)
Walcott-Van Persie-Gervinho
Pludselig ser holdet på papiret noget stærkere ud. :)
#1505 Kruse 13 år siden
#1506 Åkepool 13 år siden
Amen to that.
#1507 IK 13 år siden
Satans! Wilshere er ude i de kommende to-tre måneder.
#1508 Kruse 13 år siden
#1509 IK 13 år siden
#1510 Kruse 13 år siden
Ja, det virker til at det bliver sådan at midtbanen kommer til at se ud i lang tid. Diaby er desværre kronisk skadet, men ellers kunne det være dejligt hvis han kunne skubbe Ramsey ud på bænken i nogle perioder, da Ramsey stadig mangler det sidste for at blive fast starter. Og jeg vil nu ikke kalde Diaby mere defensiv end Wilshere. Faktisk er Wilshere langt bedre defensivt end Diaby, og hver gang de har spillet sammen har det altid endt med at Wilshere stod for de defensive pligter og Diaby tog Wilshere's normale rolle.
Og det var ikke nogen videre succes med både Song og Frimpong på midtbanen på samme tid mod Udinese, så det bliver nok ikke ofte at de kommer til at spille sammen.