Gravatar

#301 Kruse 13 år siden

Babo Rises (297) skrev:
Ibra, Torres, Ronalde og de andre store kan være helt væk... det har jeg ærligt aldrig oplevet med Messi..

Jeg synes også lige at du har for tykke fan-briller på. Jeg er også en stor beundrer af Messi, men han kan altså også være helt ligeså usynlig som de andre store kan være. Og jeg har set flere eksempler på dette, men ja det sker ikke særligt ofte.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#302 HonoDelLoce 13 år siden

Men uanset hvor usynlig Messi kan være, hvor svinsk Gattuso og Flamini var i går aftes og alt muligt andet - så er det dælme super dejligt at Champions League er igang igen! Og ikke mindst Europa League, hvor jeg glæder mig til at se Liverpools videre færd.. Er lidt spændt på at se hvad Dalglish kan formå i det henseende..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#303 Bruce 13 år siden

#300 De er jo ikke bedre, end modstanderen tillader dem :)

Ahh bliver sjovt på tirsdag. Og så bliver det spændende, hvem som FCK trækker i 1/4 finalen.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#304 knipsknips 13 år siden

Enig. Er overbevist om, at Chelski ikke går videre :D

Torres (430 millioner) fejlkøb, *host host*
Gravatar

#305 OxxY 13 år siden

haha zappede lige forbi 3+ og hørte Schmeichel sige "Kamp Now" lul.
Gravatar

#306 HonoDelLoce 13 år siden

OxxY (305) skrev:
haha zappede lige forbi 3+ og hørte Schmeichel sige "Kamp Now" lul.

Der er dælme mange forskellige sjove måder at udtale det på ..

Den værste til den slags er dog Morten Bruun (kommentator på Canal 9/6'eren).. Jeg tror selv, han har en idé om at han bare er "nede med det der spansk" - og til tider også fransk - men faktum er, at det er sjældent han rammer særlig rigtigt med en udtalelse af et stadion-navn eller et spiller-ditto..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#307 Kruse 13 år siden

Det har godt nok været en af de bedste halvlege af en fodboldkamp jeg har set længe! To fantastisk spillende hold, i en meget jævnbyrdig halvleg, med et lille overtag til Barcelona.
Gravatar

#308 Kruse 13 år siden

VAN PERSIE!!!!
Gravatar

#309 Kruse 13 år siden

JAAAAAAAA!!!!
Gravatar

#310 HonoDelLoce 13 år siden

Man kan holde med hvem man vil - men det der var satme et genialt angreb! Og lækkert skruet ind af Arshavin!

Skriv ny kommentar: