Gravatar

#1521 Åkepool 13 år siden

Fantastisk kamp af DK, med gode præstationer næsten over hele linien. Vil fremhæve Agger, Kvist og Zimling, der spillede tæt på fejlfrit. Og godt at se Bendtner vise at han faktisk kan spille rigtig godt fodbold.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#1522 HonoDelLoce 13 år siden

Åkepool (1521) skrev:
Fantastisk kamp af DK, med gode præstationer næsten over hele linien. Vil fremhæve Agger, Kvist og Zimling, der spillede tæt på fejlfrit. Og godt at se Bendtner vise at han faktisk kan spille rigtig godt fodbold.

Meget enig..

Omvendt vil jeg så gerne lige (igen igen) så tvivl omkring den kære Simon Kjær. Jeg har altså bare meget meget svært ved at se, at han er en ret sikker forsvarsspiller at stille med. Jeg synes igen og igen han positionerer sig dårligt og sætter sig selv under pres.

Men Agger, Kvist og Zimling stod sørgede heldigvis for, at det for det meste ikke kostede noget defensivt.. Hold OP, hvor var de bundsolide og kølige i dag..

Og så var jeg ret imponeret af Boilesen. Ret meget endda..

Omvendt var jeg så også meget skuffet over Norge. De ville godt nok ikke særlig meget i størstedelen af kampen..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#1523 Åkepool 13 år siden

HonoDelLoce (1522) skrev:
Omvendt vil jeg så gerne lige (igen igen) så tvivl omkring den kære Simon Kjær

Det var ham jeg havde i tankerne da jeg skrev "næsten", for jeg bliver altid lidt nervøs når han har bolden, desværre.

HonoDelLoce (1522) skrev:
Og så var jeg ret imponeret af Boilesen. Ret meget endda..

Enig.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#1524 TheEnd 13 år siden

Fed dag! Sejr til både Danmark og ikke mindst til Armenien! 0-4 blev slovakkerne besejret på eget græs.
A bottle! Don't bother.
Gravatar

#1525 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Fint resultat for Milan at få uafgjort på udebane imod Barca. Dette uden Zlatan og Robinho.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#1526 Kruse 13 år siden

Afsindigt heldigt for Arsenal at Dortmund var inkompetente i afslutningerne. Dortmunds midtbane spillede fantastisk og deres forsvar var også ganske glimrende. Götze bliver meget spændende spiller at følge. Arsenal spillede direkte elendigt(endnu engang), men ligesom mod Swansea gav det alligevel point. Denne gang dog kun uafgjort, selvom at det var tæt på at blive til tre point.

Jeg siger det endnu engang: Kæft jeg savner Wilshere på den midtbane :(
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#1527 HonoDelLoce 13 år siden

Whispering Horse (1525) skrev:
Fint resultat for Milan at få uafgjort på udebane imod Barca. Dette uden Zlatan og Robinho.

Man må sige, at Barca nok var lidt rystede i starten! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#1528 Babo84 13 år siden

Hader italiansk held.
Gravatar

#1529 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

#1527 Hehe. De fandt i hvert fald ud af hvem der var den hurtigste spiller på banen. Ellers så pressede Barcelona det meste af kampen, men når de ikke kan score er de jo selv ude om det.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#1530 Castanea 13 år siden

Babo84 (1528) skrev:
Hader italiansk held.

Hvad i al verden snakker du om? Milan var tunge og sløve, men resultatet var ej heldigt, blot fordi Barça begik fejl. Var præstationerne af Nesta, Silva & Co. baseret på held? Jeg tvivler...

Skriv ny kommentar: