Gravatar

#1571 HonoDelLoce 13 år siden

Kruse (1570) skrev:
Hovedsageligt i defensiven.

Hvilket vel også altid vil være det første, et medlem af fire-back-kæden skal bedømmes på.. Han er jo direkte impliceret i mindst 2 mål i dag..

Det offensive må og skal da være i 2. række, når det kommer til forsvarsspillere - også backs.. Især med et hold som Arsenal, hvor der er SÅ mange offensivt orienterede spillere - så skal de fire forsvarsspillere altså kunne finde ud af at forsvare også..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#1572 Kruse 13 år siden

Jo jo, det kan jeg sagtens følge dig i, og derfor er hans præstation heller ikke godkendt. Men det at han for første gang spiller sammen med sine nye medspillere, og at han endnu ikke har styr på aftalerne i forsvaret, kan være en af grundene til hans placeringsfejl. Og det er formentlig noget der bliver forbedret efter et par kampe. Men når man er vant til at Clichy ind i mellem lavede hovedløse og basale defensive fejl som kostedet mål, så virker Santos' defensive fejl ikke så slemme :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#1573 HonoDelLoce 13 år siden

Hehe - the lesser of two evils! :)

Men jeg vil gerne medgive, at hans placeringsfejl er fejl, der er "nemmere" at få trænet væk :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#1574 The Insider 13 år siden

#1570, Jeg er nu ret sikker på at Bolten krævede væsentligt mere end det. Nok nærmere de 17-18 millioner som flere gange har været nævnt. Du skal jo tænke på at Tottenham var tæt på at købe ham, men nåede ikke til enighed med Bolton, og Tottenham ville klart have smidt 10 millioner afsted uden at blinke.

Jeg synes dog at have hørt fra flere journalister på SkySports (inklusive dem fra The Sunday Supplement - GLIMRENDE podcast!), at Bolton ville have været villige til at gå med til 10-12 millioner. Selv 17 millioner havde været fjong i min bog for en solid, engelsk back, når man har så mange millioner ovenpå spillersalg, og ens defensiv sejler totalt. Jeg ved nu heller ikke med Tottenham... de har været temmelig nærige de seneste års tid. Jeg tror, Redknapp er temmelig utilfreds med sæsonens signings - det virker sådan på ham :-)
War. War never changes.
Gravatar

#1575 Kruse 13 år siden

The Insider (1574) skrev:
Selv 17 millioner havde været fjong i min bog for en solid, engelsk back

Jeg synes at det er meget for en spiller med 1 år tilbage af sin kontrakt, som på trods af at han er inde i den engelske landsholdsvarme, ikke er en spiller af højeste klasse. Jeg ved godt at Englændere er dyre, men det synes jeg alligevel er lidt voldsomt.

Men jo, jeg ville faktisk gerne have haft at Arsenal havde købt ham for 17 millioner, men jeg kan også på sin vis forstå hvorfor de ikke gjorde. Men det løb er desværre kørt, og det er også usandsynligt at han overhovedet ender i Arsenal, da mange flere klubber nok skal komme på banen for at få ham gratis til sommer.
Gravatar

#1576 The Insider 13 år siden

Tror personligt, at han smutter til januar :-) Personligt synes jeg dog også, at han er bedre end alle andre i Arsenals bagkæde, minus Vermaelen.
War. War never changes.
Gravatar

#1577 Kruse 13 år siden

The Insider (1576) skrev:
Tror personligt, at han smutter til januar :-) Personligt synes jeg dog også, at han er bedre end alle andre i Arsenals bagkæde, minus Vermaelen.

Du tænker vel forhåbentligt kun på Arsenals centerforsvar? For ellers glemmer du i den grad Premier League's bedste højreback(var på sidste sæsons årets hold), Sagna. Og jeg er nu også ret vild med Koscielny, men han har nu også på det seneste haft nogle udfald, så den er fair nok.
Gravatar

#1578 The Insider 13 år siden

Jeg kan bare ikke snuppe Sagna ;-) Ikke så meget pga. hans horrible hår, men også hans attitude, og så synes jeg heller ikke, at han har præsteret noget særligt i temmelig lang tid. Sidste sæson var der vist heller ikke mange solide udfordrere på den front, og vi ved vist godt begge to, at Bosingwa p.t. er 100 gange bedre ;-)

Anyhow, Cahill er langt, langt mere consistent, synes jeg. Men jeg håber da også, at de dropper at få fat i Cahill og beholder Koscielny - han er ofte en god garant for veltimede selvmål! Anyhow, som du og de fleste Arsenal-fans (forestiller jeg mig), synes jeg, at Wengers aktivitet på sommerens transfer-marked har været helt og aldeles kritisabel. Jaja, Arteta, Benayoun og (især) Mertesacker er da udmærkede, men der er dæleme mangle huller, der på ingen måde er udfyldte, og så siger det en del, at de næsten alle blev hevet ind i allersidste øjeblik. En del uovervejede panikkøb, tror jeg.
War. War never changes.
Gravatar

#1579 Kruse 13 år siden

The Insider (1578) skrev:
så synes jeg heller ikke, at han har præsteret noget særligt i temmelig lang tid.

The Insider (1578) skrev:
Anyhow, Cahill er langt, langt mere consistent, synes jeg.

Undskyld, men der må jeg altså bare le. Det kan tælles på en hånd alle de mindre gode præstationer Sagna har leveret i hele sin tid i Arsenal. Han er bundsolid, og er den eneste der konsekvent har leveret topniveau hos Arsenal. I sidste sæson bl.a., var han den eneste spiller der ikke gik ned på slutningen af sæsonen, og hvis du kigger på Arsenal Denmark's(den officielle danske fanklub) årlige bedømmelser af spillernes sæson, så kan du formentlig ikke finde en eneste sæson hvor han har fået under karakteren 10. Og så er det altså også to gange at han har været valgt til årets hold i Premier League, så det er næppe en enlig svale.

Og hans attitude har jeg aldrig set nogen som helst problemer med. Han kæmper altid røven ud af bukserne selv når det går allerværst for holdet. Og han er hverken en svinsk spiller eller en der smider sig, så jeg kan ikke se hvad dit problem kunne være. Udover selvfølgelig at du ville ønske at Chelsea havde en så god højreback :)

Gravatar

#1580 The Insider 13 år siden

Jamen, får alle spillerne ikke altid 10 ud af 10 af de danske Arsenal-fans? :-) Men så lad os le sammen, Kruse, og skåle ovenpå morgendagens erkendelse af, at begge vores hold har tabt!

PS. Bosingwa er bedre! MUHAHAHAHAHAH!
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: