Gravatar

#311 Kruse 13 år siden

Fantastisk kamp, og en fantastisk afslutning! En af de bedste kampe jeg længe har set :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#312 Babo Rises 13 år siden

For søren da. Men what a match. Barca havde ikke fortjent et nederlag ligefrem, men sådan kan det gå, når man ikke passer på. Pis også, men Messi burde ha lukket kampen for længst. Men der er en returkamp ;)
Gravatar

#313 Babo Rises 13 år siden

Kruse:

Eksperterne har været lidt inde på det i indslaget. Messi har scoret HAV af mål kamp efter kamp, PLUS at han har lagt op til de fleste andre. Når du plusser de to ting, så kan man ikke være ret meget usynlig. Ingen er vel mere stabil end ham, og så på det niveau.
Gravatar

#314 Kruse 13 år siden

Babo Rises (313) skrev:
Kruse:

Eksperterne har været lidt inde på det i indslaget. Messi har scoret HAV af mål kamp efter kamp, PLUS at han har lagt op til de fleste andre. Når du plusser de to ting, så kan man ikke være ret meget usynlig. Ingen er vel mere stabil end ham, og så på det niveau.

Jeg siger jo netop at det er meget sjældent, hvilket hans statistik også viser. Men det er altså sket ind i mellem i en håndfuld kampe, hvor Arsenal kampen sidste år er det eksempel jeg brugte. Jeg vil dog også mene at der er nogen få spillere der er ligeså stabile som ham, men nok ikke af de offensive spillere.
Gravatar

#315 The Insider 13 år siden

Congrats, Kruse! Håber at I smadrer dem i returen! :-)
War. War never changes.
Gravatar

#316 Kruse 13 år siden

The Insider (315) skrev:
Congrats, Kruse! Håber at I smadrer dem i returen! :-)

Tak! :)

Og jeg håber, men det bliver meget svært.
Gravatar

#317 The Insider 13 år siden

...og er det i øvrigt bare mig, ellers så Bendtner virkelig misfornøjet ud efter Arsenals udligning? Han virkede nærmest bitter over, at han ikke nåede bolden, før den røg i kassen :-)
War. War never changes.
Gravatar

#318 IK 13 år siden

Det har jeg ikke bemærket, men det kan godt være rigtigt. :) Han var da meget glad i interviewet med Luna, og roste sine holdkammerater til skyerne osv.
Gravatar

#319 Kruse 13 år siden

The Insider (317) skrev:
...og er det i øvrigt bare mig, ellers så Bendtner virkelig misfornøjet ud efter Arsenals udligning? Han virkede nærmest bitter over, at han ikke nåede bolden, før den røg i kassen :-)

Det lagde jeg ikke mærke til, men det kunne godt lyde som Bendtner :)

Mod Wolverhampton(mener jeg det var?), hvor han sad på bænken, var han nærmest den eneste der ikke jublede da Van Persie scorede.
Gravatar

#320 The Insider 13 år siden

Hehe, måske er de ikke bedste venner :-) Nu havde jeg bare optaget kampen fra i aftes og bed ret meget mærke i det.
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: