Gravatar

#161 Åkepool 13 år siden

honodelloce (160) skrev:
Og Bolanos :-)

Han huserer jo mere eller mindre fast på højrekanten og Absalonsens foretrukne er venstrekanten.

honodelloce (160) skrev:
og så håber jeg inderligt at de vil prøve med Vingaard på en af de centrale pladser

Ja, det ville helt sikkert ligge godt til ham :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#162 HonoDelLoce 13 år siden

Der er ikke noget der hedder højre og venstre kant i FCK, kun i grafisk opstilling :-) både Gronk, Vingaard og Bolanos flakker jo rundt på alle leder og kanter så snart kampen er i gang :-)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#163 Åkepool 13 år siden

Jeg synes nu at siden Bolanos er kommet til, har han ligget mere eller mindre fast på højrekanten. Ingen tvivl om at de to andre rykker rundt mellem flere pladser.
Gravatar

#164 HonoDelLoce 13 år siden

Han er måske en smule mere statisk i sin positionering, men kun i de store kampe (hvor Gronk og Vingaard nu også er det :) ).. Men i liga-kampene synes jeg nu han flakker lige så meget rundt som de andre.. Men skal da gerne være ærlig og indrømme, at det ikke er noget jeg har lavet statistikker over eller noget :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#165 Åkepool 13 år siden

honodelloce (164) skrev:
Men i liga-kampene synes jeg nu han flakker lige så meget rundt som de andre

Hmm, så må vi bare være enige om, lige på det her område, at være uenige :)

honodelloce (164) skrev:
Men skal da gerne være ærlig og indrømme, at det ikke er noget jeg har lavet statistikker over eller noget

Det har jeg da heller ikke, det er kun taget fra min begrænsede hukommelse :)
Gravatar

#166 HonoDelLoce 13 år siden

Kunne godt tænke mig at høre, om nogle af de mange nordjyder herinde er AaB-fans, egentlig? Og hvordan det i så fald må være at miste en "angriber" (ja, det ryger i anførselstegn, for Fredheim Holm har aldrig været angriber i mine øjne) samtidigt med at man ligger under stregen, og al håb på omkring at score mål nu ligger på ryggen af nogle meget tvivlsomme typer, med ingen umiddelbar udsigt til indkøb på angrebspladserne?
Gravatar

#167 MuManden 13 år siden

#166 - Der er da blevet snakket om Duncan, på en lejeaftale.

PS. jeg er ikke nordjyde ;-)
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#168 Kopper 13 år siden

Aab falder da mere om mere sammen! Trist de ikke kunne holde på det god hold efter deres europa succes :(

Ps: ikke Aab mand... men Sif'er :)
Gravatar

#169 HonoDelLoce 13 år siden

MuManden (167) skrev:

Ja, og det skal nok hjælpe at få endnu en kronisk skadet spiller i truppen! ;D
Gravatar

#170 MuManden 13 år siden

honodelloce (169) skrev:
MuManden (167) skrev:

Ja, og det skal nok hjælpe at få endnu en kronisk skadet spiller i truppen! ;D

Iknow, i know.
Men selv når han er skadet så er han jo en spiller der scorer mål. Det er jo faktisk kun når han ikke får lov til at komme ind på banen han ikke scorer :P
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden

Skriv ny kommentar: