Gravatar

#1651 Babo84 13 år siden

Så kan de rige fra City lære det - velkommen til CL. De slap vist billigt med 2-0 nederlag.
Gravatar

#1652 TheEnd 13 år siden

HonoDelLoce (1643) skrev:
Jeg satte mig lige en 100-mand på uafgjort efter United kom foran 2-0 .. Det gav lige 2400 kroner ! :)

Jeg spillede også en hund på kryds. Dog før kampen. Det gav 600 igen :)
A bottle! Don't bother.
Gravatar

#1653 HonoDelLoce 13 år siden

TheEnd (1652) skrev:
Jeg spillede også en hund på kryds. Dog før kampen. Det gav 600 igen :)

Patience is a virtue! :P

Ærlig talt, så havde jeg glemt alt om at få sat nogle penge på nogle af alle kampene i aften, så det blev til en masse singler i livebetting.. Alt i alt et plus på 4900 (fik sat 500 i alt :) )
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#1654 The Insider 13 år siden

Bliver spændende at se, hvad der kommer til at ske med Tevez. Sikke et pattebarn.
War. War never changes.
Gravatar

#1655 IK 13 år siden

Det ville være fantastisk hvis City ikke formåede at komme videre fra gruppespillet. :) Napoli ser sgu stærke ud.

Tevez blev faktisk rygtet til arsenal under transfervinduet, men hans massive løn kan Arsenal simpelthen ikke betale. Real og Inter måske.
Gravatar

#1656 bhs 13 år siden

Nu er Bayern også i en klasse for sig selv for tiden. Havde dog forventet en smule mere City, men internationalt har de svært ved at bryde frem.

Helt enig. Jeg tror ikke de kan vinde over Napoli.

Odds 21 gange igen hvis Bate vinder over Barcelona. Jeg tager en +2.5 til Bate i aften. Tror ikke på, at Barcalona kan vinde med mere end to.
Gravatar

#1657 HonoDelLoce 13 år siden

Tevez skal da bare til at skride ad helvedes til fra Europæisk fodbold. Så kan han da smutte hjem til Argentina og være så meget sammen med sin familie, som han har lyst til.

Det skal lige siges, at jeg synes Tevez er en af verdens bedste spillere, og rent spillemæssigt er han helt oppe og ringe i min top-2. Jeg elsker den type spiller..

Men den svada, der har kørt med ham de sidste par år er simpelthen bare for meget. Så vil han skifte, så vil han blive, så vil han hjem til Argentina, så vil han alligevel ikke, så vil han have familien til Europa, så vil han alligevel ikke.

Fuldstændig regardless hvad hans problem er, så er det et spørgsmål om loyalitet! Man skriver under på en kontrakt med et hold (årsagerne hertil må spillerne selv ligge og rode med), og når den er underskrevet, så opfører man sig fandme derefter!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#1658 The Insider 13 år siden

Det kan da heller ikke svært for ham at bygge en mindre spansktalende by i Manchesters udkant, når nu han har en månedsløn på 8,5 millioner kroner.
War. War never changes.
Gravatar

#1659 HonoDelLoce 13 år siden

Nej, det er helt forfærdeligt, at en spiller med en sådan løn opfører sig som et forkælet pattebarn på den måde. Jeg kan godt se, at det ikke er sikkert, at familien lige har lyst til at flytte til Europa - men det fik han garanteret at vide allerede inden han tog til West Ham.. Og selv hvis han ikke gjorde, så må han fremlægge sit ønske for klubben, og så håbe på det bedste.. Den slags tudefjæs der har jeg ingen respekt for!
Gravatar

#1660 The Insider 13 år siden

Yup.
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: