Sorry, jeg kom fra computeren i går, efter mit sidste svar.. Og diskussionen er vidst blevet taget, men lad mig lige hurtigt opsummere, hvad jeg mener (selvom det er pointeret ret klart, og der bare er nogen der vælger kun at læse de dele af indlæg, som de kan selv kan bruge for at mod-argumentere)
- Fortjent og ufortjent findes normalvis ikke i fodbold - med mindre noget udefrakommende spiller ind, og her kan jeg ikke lige komme i tanke om andet end dommerpræstation.. - Selvfølgelig er der noget der hedder held og uheld - men det spiller i mine øjne ikke ind på fortjent/ufortjent. En sejr er ikke ufortjent, bare fordi den er hevet hjem på held - og i tilfældet i går synes jeg ikke, det er et spørgsmål om held.. - At modstanderens keeper laver 3-klasseredninger inden for 10 sekunder er ikke uheld for ens hold - det er klasse af keeperen - i tilfældet i går blandet med ekstremt dumme afslutninger for tæt på målmanden.
Og så vil jeg lige hurtigt tilføje, at nogle BiF-fans (og andre) måske lige skal huskes på, at der i første halvleg i går var 2-3 100%-chancer til FCK, som de burde have prikket ind. Så alt det fis, jeg læser rundt omkring med at BiF burde føre 1. halvleg med 3-4 mål kan jeg ikke lige nikke genkendende til (ikke at jeg har læst det herinde :) ). Men de prikkede dem ikke ind - ligesom BiF..
Og som jeg OGSÅ har pointeret - så er vi alle mennesker, og ingen er ufejlbarlige.. Jeg har endda for flere dage siden herinde skrevet, at selvom jeg ikke synes, at fortjent/ufortjent findes i fodbold (generelt), så kan jeg da også nogle gange komme til at få ordet brugt i en "ophidset" situation. Men til gengæld er jeg så også selv den første til at indrømme, at det var et forkert udtryk at bruge, hvis nogle minder mig om det.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Tak tak ! Men det var en underlig rutsche-tur.. Først jublede jeg, da Basel kom på 2-1 og selvfølgelig endnu mere da de kom på 2-2.. Og da de kom på 2-3 var det virkelig underligt, fordi jeg HADER United (så det glædede mig jo) men jeg ELSKER penge! :P Da United så får 3-3 kommer underligheden tilbage - med omvendte fortegn.. Og så var der ellers neglebideri i de 5½ minutters overtid ! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#1641 HonoDelLoce 13 år siden
- Fortjent og ufortjent findes normalvis ikke i fodbold - med mindre noget udefrakommende spiller ind, og her kan jeg ikke lige komme i tanke om andet end dommerpræstation..
- Selvfølgelig er der noget der hedder held og uheld - men det spiller i mine øjne ikke ind på fortjent/ufortjent. En sejr er ikke ufortjent, bare fordi den er hevet hjem på held - og i tilfældet i går synes jeg ikke, det er et spørgsmål om held..
- At modstanderens keeper laver 3-klasseredninger inden for 10 sekunder er ikke uheld for ens hold - det er klasse af keeperen - i tilfældet i går blandet med ekstremt dumme afslutninger for tæt på målmanden.
Og så vil jeg lige hurtigt tilføje, at nogle BiF-fans (og andre) måske lige skal huskes på, at der i første halvleg i går var 2-3 100%-chancer til FCK, som de burde have prikket ind. Så alt det fis, jeg læser rundt omkring med at BiF burde føre 1. halvleg med 3-4 mål kan jeg ikke lige nikke genkendende til (ikke at jeg har læst det herinde :) ). Men de prikkede dem ikke ind - ligesom BiF..
Og som jeg OGSÅ har pointeret - så er vi alle mennesker, og ingen er ufejlbarlige.. Jeg har endda for flere dage siden herinde skrevet, at selvom jeg ikke synes, at fortjent/ufortjent findes i fodbold (generelt), så kan jeg da også nogle gange komme til at få ordet brugt i en "ophidset" situation. Men til gengæld er jeg så også selv den første til at indrømme, at det var et forkert udtryk at bruge, hvis nogle minder mig om det.
#1642 bhs 13 år siden
#1643 HonoDelLoce 13 år siden
Jeg satte mig lige en 100-mand på uafgjort efter United kom foran 2-0 .. Det gav lige 2400 kroner ! :)
#1644 JannikAnd 13 år siden
#1645 HonoDelLoce 13 år siden
#1646 JannikAnd 13 år siden
#1647 HonoDelLoce 13 år siden
#1648 Castanea 13 år siden
#1649 JannikAnd 13 år siden
#1650 HonoDelLoce 13 år siden