Iknow, i know. Men selv når han er skadet så er han jo en spiller der scorer mål. Det er jo faktisk kun når han ikke får lov til at komme ind på banen han ikke scorer :P
Jeg synes ideén er helt rigtig... Duncan har bevist at han kan score mål, og alene det at få en reel trussel på banen, vil skabe dynamik i AaBs offensive spil... og det er pænt tiltrængt pt...
Diplomacy is the art of saying "Nice doggie" until you can find a rock.
Dagens store fodboldnyhed er, at Chelsea har budt omtrent 35 millioner pund for Torres. Det er ikke blot i sladderbladende, men også på de store sider - BBC, Skysports etc. Hvis det gik igennem (hvilket jeg tvivler STÆRKT på) ville de mange Liverpool-fans herinde nok blot hade mig endnu mere, men Torres vil angiveligt gerne have, at Liverpool lytter til Chelseas tilbud: http://www.skysports.com/story/0,19528,11669_67062...
MEN - hvad siger I, kære Liverpool-fans? Personligt har jeg sådan et lidt ambivalent forhold til snakken... Han bliver kun ældre, han har været en skygge af sig selv det sidste halvandet år, og han kommer nok til at koste minimum 40 millioner pund. Til gengæld er han omsider så småt begyndt at demonstrere sit talent igen, og han har en ubehagelig evne til at score mod Chelsea :-) I ville til gengæld få et KÆMPE beløb til at købe vel en håndfuld spillere? What say you?
"Reportedly"... Den slags giver jeg ikke meget for. Torres er ganske givet en utrolig farlig herre, men som du selv siger, så er han ikke kommet i gear efter diverse skader op til VM. Desuden trivedes han slet ikke under Woy, hvilket tydeligt kunne ses i både spil og attitude.
Hvis han fortsætter med samme attitude, så har jeg faktisk ikke det store imod at lade ham gå, også selvom han altid er en trudsel for modstanderne. Dog tror jeg ikke på, at LFC nogensinde lader ham gå til smølferne eller scum.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Liverpool har en enorm gæld. De kan ikke sige nej. Og så kan man jo få et helt hold til under £40 mill, som kan slå Chelsea, hvilket vi snart bliver vidner til hehe :)
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Tror det er på tide Torres søger nye græsgange. Jeg ved ikke om ham og Drogba kan fungere sammen oppe på toppen. Men det er to forskellige typer og måske kunne være det godt. Eller skal han nok tage hjem til spanien eller hvis han er frisk på at tage til den italienske liga?
Liverpool har en enorm gæld. De kan ikke sige nej. Og så kan man jo få et helt hold til under £40 mill, som kan slå Chelsea, hvilket vi snart bliver vidner til hehe :)
Nu er jeg ikke super-meget inde i de nye ejeres økonomi, men hvis de tænker bare en smule langsigtet, så tror jeg indtjeningen kan blive større ved Torres, hvis de beholder ham og lader ham hjælpe dem op i tabellen og ud i Europa igen :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Nu er jeg ikke super-meget inde i de nye ejeres økonomi, men hvis de tænker bare en smule langsigtet, så tror jeg indtjeningen kan blive større ved Torres, hvis de beholder ham og lader ham hjælpe dem op i tabellen og ud i Europa igen :)
Ja, men har de ikke underskud?? For hvis de har det i 2014 hvor der træder en ny regel i kræft (som jeg jublede helt vildt over) er at klubber med underskud for det år, IKKE kan deltage i Europa cuppen og CHL. Men jeg ved ikke om liverpool har underskud være sæson??
Jeg synes det er rigtig ærgeligt, hvis Liverpool sælger Torres, nu hvor han med 99% sikkerhed får en ordentlig angrebsmakker i Suarez. Det kunne være en spændende duo, hvis Torres altså kommer op i gear.
På den anden side har jeg det sådan, at hvis en spiller udtrykker ønske om at forlade Liverpool, så skal han bare skride hurtigst muligt, for man skal være i Liverpool med hjertet og ikke bare ville videre, så snart det bare går dårligt et lille stykke tid. Så er jeg sgu ligeglad med om man hedder Torres, Reina eller noget andet smart.
Ja, jeg er en gammel fodboldromantiker, der husker den tid hvor man spillede for en klub/sin klub i hele sin karriere. Nu er det titler og ussel mammon der styrer spillernes hjerte.
So, at last we meet for the first time for the last time.
#171 Fynboen 13 år siden
Jeg synes ideén er helt rigtig... Duncan har bevist at han kan score mål, og alene det at få en reel trussel på banen, vil skabe dynamik i AaBs offensive spil... og det er pænt tiltrængt pt...
#172 The Insider 13 år siden
MEN - hvad siger I, kære Liverpool-fans? Personligt har jeg sådan et lidt ambivalent forhold til snakken... Han bliver kun ældre, han har været en skygge af sig selv det sidste halvandet år, og han kommer nok til at koste minimum 40 millioner pund. Til gengæld er han omsider så småt begyndt at demonstrere sit talent igen, og han har en ubehagelig evne til at score mod Chelsea :-) I ville til gengæld få et KÆMPE beløb til at købe vel en håndfuld spillere? What say you?
#173 dyg 13 år siden
Hvis han fortsætter med samme attitude, så har jeg faktisk ikke det store imod at lade ham gå, også selvom han altid er en trudsel for modstanderne. Dog tror jeg ikke på, at LFC nogensinde lader ham gå til smølferne eller scum.
#174 Bruce 13 år siden
#175 Kopper 13 år siden
Eller skal han nok tage hjem til spanien eller hvis han er frisk på at tage til den italienske liga?
#176 The Insider 13 år siden
#177 HonoDelLoce 13 år siden
#178 Kopper 13 år siden
Ja, men har de ikke underskud??
For hvis de har det i 2014 hvor der træder en ny regel i kræft (som jeg jublede helt vildt over) er at klubber med underskud for det år, IKKE kan deltage i Europa cuppen og CHL. Men jeg ved ikke om liverpool har underskud være sæson??
#179 dyg 13 år siden
#180 Åkepool 13 år siden
På den anden side har jeg det sådan, at hvis en spiller udtrykker ønske om at forlade Liverpool, så skal han bare skride hurtigst muligt, for man skal være i Liverpool med hjertet og ikke bare ville videre, så snart det bare går dårligt et lille stykke tid. Så er jeg sgu ligeglad med om man hedder Torres, Reina eller noget andet smart.
Ja, jeg er en gammel fodboldromantiker, der husker den tid hvor man spillede for en klub/sin klub i hele sin karriere. Nu er det titler og ussel mammon der styrer spillernes hjerte.