Ja, jeg er en gammel fodboldromantiker, der husker den tid hvor man spillede for en klub/sin klub i hele sin karriere. Nu er det titler og ussel mammon der styrer spillernes hjerte.
Desværre ja :( Men man må også acceptere at penge betyder noget i fodbold.. men den har simpelthen taget overhånd! men angående det med at spillerne skal blive i klubben hele deres karriere har jeg det sådan med at man som menneske jo også nogle gerne ville gøre noget nyt eller opleve noget nyt og derfor tager af sted. Men her idag er det mest pga penge de tager af sted :( De må gerne skifte til andre klubber, men bare ikke pga pengen, fordi sådan en som city simider sig rundt med penge (Føj!). Savner også at der bliver arbejde mere med talenter og man satser på dem! Derfor er det også en stor glæde der træder en ny regel i 2014 i kræft som siger at alle dem med underskud (ikke gæld) være sæson som f eks. Real, City osv ikke kan komme med i CHL og Europa cuppen. det betyder at man ikke kan købe så meget mere og måske satse mere på talent udviklingen. Klubberne kommer nok heller ikke til at give spillerne så høje løninger. Men savner en spiller som Matthew Le Tissier :)
Jeg er selv LOSC lille fan og elsker den franske liga (og den tyske). Har været fan siden jeg var 6-7 år gammel :) Det er dejligt at være Lille fans lige her for tiden, da vi har første pladsen :D og er med i Europa cuppen.
I fodbold er der som sådan igen hade klub. Da had ikke føre nogle vejne!
#189 - Det var det allerede i nat, jvf. mit svar på din FB-statusopdatering :)
Jo, det ændrer da meget. Jeg har mistet meget respekt for Torres. Det er iorden at ville væk, men hold kæft, hvor er timingen da elendig!
Ganske givet har han ventet på Suarez-udmeldingen, men at komme med sådan en bombe lige før vinduet lukker, er ganske utilgiveligt. Desuden har klubben lige fået nye ejere, ny træner og en enkelt forstærkning til truppen, hvorfor så smutte nu?
Personligt er jeg ved at være på det punkt, hvor jeg gerne ser ham skride (hvilket efterhånden også er holdningen blandt størstedelen af LFC-fansene på div fora), men naturligvis helst til Spanien, så en opblomstring ikke skader os.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#181 Kopper 13 år siden
Desværre ja :(
Men man må også acceptere at penge betyder noget i fodbold.. men den har simpelthen taget overhånd! men angående det med at spillerne skal blive i klubben hele deres karriere har jeg det sådan med at man som menneske jo også nogle gerne ville gøre noget nyt eller opleve noget nyt og derfor tager af sted. Men her idag er det mest pga penge de tager af sted :(
De må gerne skifte til andre klubber, men bare ikke pga pengen, fordi sådan en som city simider sig rundt med penge (Føj!).
Savner også at der bliver arbejde mere med talenter og man satser på dem! Derfor er det også en stor glæde der træder en ny regel i 2014 i kræft som siger at alle dem med underskud (ikke gæld) være sæson som f eks. Real, City osv ikke kan komme med i CHL og Europa cuppen. det betyder at man ikke kan købe så meget mere og måske satse mere på talent udviklingen. Klubberne kommer nok heller ikke til at give spillerne så høje løninger.
Men savner en spiller som Matthew Le Tissier :)
#182 Åkepool 13 år siden
Ha ha, på hans gamle dage, da han mere og mere sad på bænken, kunne de finde på at skifte ham ind hvis de fik et frispark i en favorabel position :)
#183 Kopper 13 år siden
har set ham på youtube! hold da op han laver perler :D
#184 Kopper 13 år siden
Jeg er selv LOSC lille fan og elsker den franske liga (og den tyske). Har været fan siden jeg var 6-7 år gammel :)
Det er dejligt at være Lille fans lige her for tiden, da vi har første pladsen :D og er med i Europa cuppen.
I fodbold er der som sådan igen hade klub. Da had ikke føre nogle vejne!
#185 Åkepool 13 år siden
F.C.K., udsprunget af min kærlighed til KB, som startede omkring 1980.
#186 Babo Rises 13 år siden
Det kan jeg lide ;)
Barcelona mand herfra, de spiller jo den form for fodbold jeg elsker og beundrer. Men holder også af Bayern.
#187 Kopper 13 år siden
Til tider kan Barca være lidt trælse at se på med deres utallige afleveringer... men det spiller smukt fodbold :)
#188 Babo Rises 13 år siden
Det du finder træls, finder jeg er stor kunst :)
#189 The Insider 13 år siden
Ændrer det ikke landskabet lidt?
#190 dyg 13 år siden
Jo, det ændrer da meget. Jeg har mistet meget respekt for Torres. Det er iorden at ville væk, men hold kæft, hvor er timingen da elendig!
Ganske givet har han ventet på Suarez-udmeldingen, men at komme med sådan en bombe lige før vinduet lukker, er ganske utilgiveligt. Desuden har klubben lige fået nye ejere, ny træner og en enkelt forstærkning til truppen, hvorfor så smutte nu?
Personligt er jeg ved at være på det punkt, hvor jeg gerne ser ham skride (hvilket efterhånden også er holdningen blandt størstedelen af LFC-fansene på div fora), men naturligvis helst til Spanien, så en opblomstring ikke skader os.