Argh, sov meget længe, havde ikke fået tjekket facebook endnu :-) Men ja, kan sagtens sætte mig ind i, at det er elendig timing i forhold til vinduet. Jeg tror dog stadigvæk ikke, at det kommer til at ske... Han bliver hængende minimum en halv sæson endnu er jeg overbevist om.
Jeg har det stadig som i #180. Hvis han ikke gider være der, skal han bare fise af. Vi klarer os uden ham, især med dem vi kan købe for de mange penge han giver. Men brand ærgeligt at han vil væk.
So, at last we meet for the first time for the last time.
I'm still not convinced... Jeg kan simpelthen ikke forestille mig, at Roman gider bruge 50 millioner pund på ham. Og jeg ville endda hellere beholde Anelka end få fingre i Torres - kan kun forestille mig, at det vil skabe mere uro i truppen, hvis franskmanden ryger...
Anyhow, så synes jeg måske også, at folk er lige lovligt hårde overfor Torres. Kan selvfølgelig godt forstå skuffelsen, men Torres har hængt på gennem halvandet års elendighed, og i den tid og under de forhold havde alle andre superstars med tilsvarende egenskaber for længst flyttet klub. Han vil næppe komme til at spille CL i Liverpool igen før om tidligst 3 år, og til den tid er han næsten 30, og han har stadigvæk vundet nada med en klub.
Så, tjoh... har stadigvæk også et ambivalent forhold til denne transfer - som jeg stadigvæk tror vil løbe ud i sandet.
Anyhow, så synes jeg måske også, at folk er lige lovligt hårde overfor Torres
Ja, hvis man accepterer at spillere i disse tider ikke er det mindste klubmennesker, men bare sejler rundt fra klub til klub, så snart der ikke lige bliver vundet noget i den tid man er der. Han skal jo lige huske på, at han er en del af skylden for at de ligger og roder hvor de gør, han bærer et lige så stort ansvar som resten af holdet og manageren.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Rygtet siger lige pt, at Torres-dealen er mere eller mindre på plads.
Samme rygter som siger, at Torres er blevet hentet i helikopter på Liverpools trænings-anlæg?
Bwwaaaa, rygtesmedene griber ud efter ethvert stykke ståltråd, de kan omsmelte - og ISÆR på transfervinduets sidste dag.. Der er så sindssygt mange rygter, der fyger rundt, fra både "pålidelige" og "upålidelige" kilder.. Men i den business, med de tider og regler, der hersker i moderne fodbold, så er alle kilder upålidelige - selv hovedpersonerne selv..
Det eneste virkeligt håndgribelige, som man tro på nu om stunder, er når spilleren bliver præsenteret..
Med det sagt, så afviser jeg slet ikke, at Torres når at ryge til Chel$ki inden transfervinduet smækker i..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Der er helt sikkert mange rygter, men ham jeg har rygterne fra (dvs. det er en af mine venner, der kender ham personligt, og han har sin daglige gang i klubben) udtaler sig ret sjældent, men han har en god track record.
Jeg er selv i syv sind. Torres må hellere end gerne skride og skaffe en masse penge til os, men jeg se ham helst ikke i en anden PL-klub, og slet ikke CSKA, ManC eller ManUre.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
men ham jeg har rygterne fra (dvs. det er en af mine venner, der kender ham personligt, og han har sin daglige gang i klubben) udtaler sig ret sjældent, men han har en god track record.
Igen - hørt fra nogen der kender nogen.. Jeg giver ikke en dyt for den slags :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Fint med mig, han plejer bare at være ret pålidelig :) Denne gang var det dog heller ikke ham, der havde leveret rygtet, har min ven lige fortalt. Det var bare et standard RAWK-rygte, der kom sammen med Andy Carroll rygtet.
Og nu siger andre rygter, at Lumb skal til AaB?! Wtf :/
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#191 The Insider 13 år siden
#192 Åkepool 13 år siden
#193 Åkepool 13 år siden
Lige et par links:
http://www.thenational.ae/sport/football/liverpool...
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-...
http://www.people.co.uk/sport/football/news/2011/0...
Sorry Insider, men så håber jeg sgu endnu mere, at det går elendigt for Chelski, så han kan sidde og fortryde, imens han tæller sine mange penge.
#194 The Insider 13 år siden
Anyhow, så synes jeg måske også, at folk er lige lovligt hårde overfor Torres. Kan selvfølgelig godt forstå skuffelsen, men Torres har hængt på gennem halvandet års elendighed, og i den tid og under de forhold havde alle andre superstars med tilsvarende egenskaber for længst flyttet klub. Han vil næppe komme til at spille CL i Liverpool igen før om tidligst 3 år, og til den tid er han næsten 30, og han har stadigvæk vundet nada med en klub.
Så, tjoh... har stadigvæk også et ambivalent forhold til denne transfer - som jeg stadigvæk tror vil løbe ud i sandet.
#195 Åkepool 13 år siden
Ja, hvis man accepterer at spillere i disse tider ikke er det mindste klubmennesker, men bare sejler rundt fra klub til klub, så snart der ikke lige bliver vundet noget i den tid man er der. Han skal jo lige huske på, at han er en del af skylden for at de ligger og roder hvor de gør, han bærer et lige så stort ansvar som resten af holdet og manageren.
#196 dyg 13 år siden
#197 HonoDelLoce 13 år siden
Samme rygter som siger, at Torres er blevet hentet i helikopter på Liverpools trænings-anlæg?
Bwwaaaa, rygtesmedene griber ud efter ethvert stykke ståltråd, de kan omsmelte - og ISÆR på transfervinduets sidste dag.. Der er så sindssygt mange rygter, der fyger rundt, fra både "pålidelige" og "upålidelige" kilder.. Men i den business, med de tider og regler, der hersker i moderne fodbold, så er alle kilder upålidelige - selv hovedpersonerne selv..
Det eneste virkeligt håndgribelige, som man tro på nu om stunder, er når spilleren bliver præsenteret..
Med det sagt, så afviser jeg slet ikke, at Torres når at ryge til Chel$ki inden transfervinduet smækker i..
#198 dyg 13 år siden
Jeg er selv i syv sind. Torres må hellere end gerne skride og skaffe en masse penge til os, men jeg se ham helst ikke i en anden PL-klub, og slet ikke CSKA, ManC eller ManUre.
#199 HonoDelLoce 13 år siden
Igen - hørt fra nogen der kender nogen.. Jeg giver ikke en dyt for den slags :)
#200 dyg 13 år siden
Og nu siger andre rygter, at Lumb skal til AaB?! Wtf :/