Selvom om at jeg tidligere har været en stor kritiker af Morten Olsen som landstræner, så kan jeg virkelig ikke se et bedre alternativ lige nu, så det er helt fornuftigt at forlænge med ham.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Jeg vil da så gerne lige ytre min store ærgrelse over den forlængelse..
Og jeg kender godt alle argumenterne med, at han har fået os med i x antal slutrunder ud af x mulige, at han kender spillerne og systemet og bla bla bla.. Men det ændrer ikke på, at vi stadig snakker om manden, der hiver Martin Jørgensen med på landsholdet igen.. Og endnu vigtigere; manden, der udtalte at "Kasakhstan er ikke et hold, man bare lige slår".. Måske ikke i strand-fodbold, nej!!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Jeg ville også med glæde have noget fornyelse, men ikke for enhver pris. Jeg gyser ved tanken om at den næste landstræner hedder Troels Bech, Frank Arnesen eller Hans Backe. Michael Laudrup har allerede tilkendegivet at han endnu ikke har lyst, og et ellers spændende alternativ som Solbakken er ikke realistisk på nuværende tidspunkt.
Michael Laudrup har allerede tilkendegivet at han endnu ikke har lyst, og et ellers spændende alternativ som Solbakken er ikke realistisk på nuværende tidspunkt.
Men i mine øjne skal Michael Laudrup bare slet slet heller ikke være et alternativ.. Så kan vi jo lige så godt beholde Olsen.. Så faktisk HELLERE beholde Morten Olsen, da han i det mindste har bevist, at han ved en smule om det at være træner..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#2019: Jamen, det er jeg såmænd enig i, men jeg ville bare heller ikke afvise at Laudrup kunne være interessant engang. Men han skal stadig modnes en del endnu som træner, før jeg mener at han kunne blive aktuel.
#2011 Åkepool 13 år siden
Nej da, aldrig i livet.
#2012 Kruse 13 år siden
#2013 Åkepool 13 år siden
#2014 knipsknips 13 år siden
Morten Olsen som landstræner frem til 2014.
Synes det er den bedste løsning lige pt. Danmark har ikke en bedre kandidat end Olsen, så lækkert han vil fortsætte lidt endnu.
#2015 Kruse 13 år siden
#2016 HonoDelLoce 13 år siden
Og jeg kender godt alle argumenterne med, at han har fået os med i x antal slutrunder ud af x mulige, at han kender spillerne og systemet og bla bla bla.. Men det ændrer ikke på, at vi stadig snakker om manden, der hiver Martin Jørgensen med på landsholdet igen.. Og endnu vigtigere; manden, der udtalte at "Kasakhstan er ikke et hold, man bare lige slår".. Måske ikke i strand-fodbold, nej!!
#2017 Kruse 13 år siden
#2018 Åkepool 13 år siden
#2019 HonoDelLoce 13 år siden
Men i mine øjne skal Michael Laudrup bare slet slet heller ikke være et alternativ.. Så kan vi jo lige så godt beholde Olsen.. Så faktisk HELLERE beholde Morten Olsen, da han i det mindste har bevist, at han ved en smule om det at være træner..
#2020 Kruse 13 år siden