Ja Rossoneri spiller forholdsvis godt for tiden. Jeg håber at Cassano bliver klar igen og i det hele taget bare kommer til at spille på topplan igen. Med henblik på de andre tilfælde der har været i fodboldsporten, kan det til gengæld være held i uheld. Det kunne være gået meget værre.
Det betyder muligvis også at Milan henter en angrebsforstærkning. Bare de ikke glemmer midtbanen og til dels forsvaret.
#2026: Vel nok at din sætning kan misforstås som at kampen er "udsat grundet Juves fantastiske form", og at det da vidst kun kan forekomme i Italien med den korruptionshistorie som landet har.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
2-0 jo jo, men havde vi ikke kun 2 chancer i hele kampen? At vi så scorer på dem er jo fornemt, men kommentatorerne kæfter jo op om at vi "har vundet norden" og jeg ska' gi dig, men Svenskerne var jo trods alt på udebane, og havde da flere forsøg, inkl. stolpeskudet i løbet af kampen. Målet til 2-0 var da super flot, men det kunne sagtens have endt 1-1.
Nu, når jeg ikke kunne komme med til Julefrokost, sidder jeg og bruger den tidlige aften her på at se England - Spanien..
Og det er da rart at se, at det ikke er selve Barcelona-trøjen, der gør Busquets til et af de største røvhuller på en fodboldbane.. NØØØØJ, hvor skulle han have et lag tæsk!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#2021 bhs 13 år siden
#2022 Castanea 13 år siden
#2023 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
Det betyder muligvis også at Milan henter en angrebsforstærkning. Bare de ikke glemmer midtbanen og til dels forsvaret.
#2024 MMB 13 år siden
Det var da heldigt set med Milans øjne, at Napoli-Juve blev udsat grundet Juves fantastiske form. Men vi er stadig ubesejrede. :)
#2025 Åkepool 13 år siden
Det er vist kun i korruptionens hjemland, at en kamp kan blive udsat fordi det kører for godt for det ene hold ;)
#2026 MMB 13 år siden
Hvordan skal det forstås?
#2027 Kruse 13 år siden
#2028 MMB 13 år siden
#2029 loki 13 år siden
#2030 HonoDelLoce 13 år siden
Og det er da rart at se, at det ikke er selve Barcelona-trøjen, der gør Busquets til et af de største røvhuller på en fodboldbane.. NØØØØJ, hvor skulle han have et lag tæsk!