Gravatar

#211 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Og Milan vil gerne vinde mesterskabet og de har derfor pga. mange skader hentet en del spiller i det vindue. De to sidste, Van Bommel og Legrotaglie, er i hvert fald hentet med henblik på dette. At de så også har købt Cassano, Emanuelson og Dídac Vilà er en gevinst.

Vind mesterskabet og køb så Ganso til sommer.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#212 The Insider 13 år siden

#210, argh, of course, og jeg har endda lige været i England :-)
War. War never changes.
Gravatar

#213 The Insider 13 år siden

Det kan godt være, at jeg ikke har lydt vildt begejstret over tanken om at få Torres (hovedsageligt pga. en frygt for uro i truppen), men damn... det føles alligevel fedt at have ham i truppen. Jeg føler endda lidt, at jeg drømmer... måske fordi det også har været sådan en lang dag. Det virker bare som noget, der kun sker i FIFA det her... Torres og Drogba - ikke nogen dårlig duo.
War. War never changes.
Gravatar

#214 Bruce 13 år siden

#213 Ved hvad du mener. Lidt i stil som at have N'Doye og Claudemir :) Nå, så må vi jo sætte Pospech på ham Torres.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#215 Kruse 13 år siden

Det er noget lort at Chelsea har hentet Fernando Torres....da det betyder at de forsøger at gøre noget ved de problemer de har haft. 600 millioner for en angriber + forsvarsspiller (David Luiz) er mange penge, og de burde måske også have tilføjet noget friskt blod til midtbanen, men det er uden tvivl klassespillere de har fået sig, især Torres.

Og Liverpool har foretaget en spændende udskiftning. Ud med deres "eneste" angriber og ind med to meget talentfulde herrer. Den ene spiller har haft et halvt år i den bedste liga, mens den anden har haft et godt VM(Den hollandske liga er en joke, så man kan ikke altid stole på gode resultater i denne). Det bliver i det hele taget spændende at se hvordan Suarez klarer sig i England og hvordan Carroll klarer sig i en klub med større pres.

Og så kan man som Arsenal-fan sidde og trille tommelfingre, og kigge langt efter den forsvarsforstærkning som vi godt kunne bruge, nu hvor Vermaelen stadig er ude med en længerevarende skade.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#216 Twister 13 år siden

Bruce@

Liverpools gamle gæld er forsvundet siden der er kommet nye ejere! Så nej: Vi har ikke en enorm gæld.

Alt i alt er Liverpool blevet forstærket som jeg ser det. før havde vi én klasse angriber som ikke har præsteret på top-niveau i længere tid og ikke har den pæneste skade-historik.

Nu har vi to rigtig gode strikers iform af Carroll og Suarez som type-mæssigt må sige at supplere hinanden ret godt. Jeg vil skyde på Dalglish går tilbage til den klassiske 4-4-2:

----------Reina---------------
Kelly - Skrtl - Agger - Johnson
Kuyt - Meireles - Gerrard - Maxi/cole
-----------Carroll - Suarez-------------

Når det så er sagt så bløder mit liverpool hjerte en smule ved tanken om Torres i Chelsea :(

samtidig er 300 Millioner alt for meget for Carroll! Ingen tvivl om det!
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#217 Bruce 13 år siden

#216 Det var da dejligt. Så skal de bare til at vinde igen :)
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#218 HonoDelLoce 13 år siden

Twister (216) skrev:

Nu har vi to rigtig gode strikers iform af Carroll og Suarez som type-mæssigt må sige at supplere hinanden ret godt. Jeg vil skyde på Dalglish går tilbage til den klassiske 4-4-2:

----------Reina---------------
Kelly - Skrtl - Agger - Johnson
Kuyt - Meireles - Gerrard - Maxi/cole
-----------Carroll - Suarez-------------

Problemet med den opstilling kan siges i tre ord.. Kelly, Skrtel og Kuyt..

Kelly kan sagtens være en fremtidens mand, og jeg er glad for, at Liverpool giver de unge chancen (om så det er påtvunget eller ej :) ).. Men han er ingenlunde klar til at spille fast PL.. Det egentlige problem er selvfølgelig, at Liverpool ikke hentede sig en decideret venstreback, der kan følge med på et acceptabelt niveau.

Skrtel er det underligste, jeg nogensinde har haft med at gøre.. Hvordan han kan få lov at spille i en klub over Brøndby-niveau, det er mig ganske foruroligende.. Jeg ser ALLE Liverpools kampe, og de gode kampe fra hans side, der har været, kan nemt tælles på en hånd.. Og det er ellers ikke få kampe, han har haft muligheden for at vise noget i.. Heri er det bagvedliggende problem selvfølgelig, at de ikke har nogen reelle alternativer. Og jeg gider ikke engang høre på dårlige argumenter for, at det er fordi Carragher er skadet.. For han er, om nogen, over the hill.. Jeg kan skide godt lide Carragher for hans gåpåmod og røde klub-hjerte, men det er mindst to år siden han havde noget at lave på højeste niveau..

Kuyt er NÆSTEN lige så underlig som Skrtel.. Jeg kan dog finde én god kvalitet ved ham.. Hans arbejds-iver.. For guderne skal vide, at få er lige så villige til at arbejde for sagen, som Kuyt.. Men vilje gør det ikke alene, og de ekstremt mange fejl-placeringe, fejl-afleveringer og dårlige forsøg på at drible i HVER kamp giver desværre mere og mere krudt til geværet, der skyder en fanfare for at fortælle, at det er ren og skær held, når der engang imellem kommer noget godt ud af det.. Han er en Benitez-mand, der passede ind i Benitez' defensive spillestil, hvor selv de offensive kræfter skulle være kæmpere, der sled og sled og sled - især i det defensive.. Og der havde man i den grad brug for løbe-pensum, når man gang på gang skulle have alle 11 mand ud af feltet hele tiden og håbe på en kontra i ny og næ.. Men efter Benitez (heldigvis) røg ud, har Kuyt simpelthen ikke noget at gøre i klubben længere.. Og jeg VED godt, at han har scoret "vigtige" mål igennem tiden - men der findes altså MANGE spillere, der ville have scoret MANGE flere mål fra samme positioner, som Kuyt har spillet for Liverpool..

Når alt dette er sagt, så ved jeg godt, at det ikke hjælper bare at hive 8 nye spillere ind i et enkelt transfervindue, og suppedasen, som Benitez (og til dels Hodgson) efterlod, kræver tid og tålmodighed at få ryddet op i, og derfor er jeg også okay med, at f.eks. Kuyt bliver indtil videre.. Og måske endda tildels at Kelly spiller, og Johnson tager sig venstrebacken (guderne skal vide, at der ikke hænger gudsbenådede venstrebenede backs på træerne).. Men at Skrtel stadig kan finde vej til en startformation i NOGEN som helst klub, der har stadion-kapacitet på den positive side af 500, det forstår jeg simpelthen ikke..

/rant off
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#219 HonoDelLoce 13 år siden

Puuuuuh ha, Liverpool med en opstilling der hedder

-----------Reina---------------
--Skrtel--Agger--Kyrgiakos--
Kelly------------------Johnson
------Lucas--Gerrard----------
Meireles----------------Aurelio
-------------Kuyt---------------

Føøøøøj, det er ikke lige hvad jeg vil kalde for.. Optimistisk..

Håber ret hurtigt at Suarez kommer på banen!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#220 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Flere og flere medier i Brasilien raporterer om at Milan skulle have sikret sig Ganso fra næste sæson. Jeg håber virkelig at det er sandt, da det vil være en kæmpe forstærkning.

For dem som måske ikke lige kender ham, så er han et af Brasiliens største unge talenter - hvis ikke det største.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.

Skriv ny kommentar: