Haha, ja :-) Men det er da også trist, at vi snart skal sige endegyldigt farvel til Brooke, Rick, Taylor og alle de andre meget snart. Yes, jeg blev ofte passet hos mormor som barn, og ja, jeg har set RIGTIG meget Glamour.
Yeah, suk :-( Men hey, med Lucas ude resten af sæsonen, tre spilledages karantæne til Spearing, pointtab og Suarez' kontroverser (og potentielle ban) kan vi gå hånd og hånd mod afgrunden på denne frygtelige sæson! Vi ses sgu nok i årets Europa League-finale :-) Hvilket minder mig om, at jeg lige skal satse på Chelsea-nederlag i aften....
Hehe.. Men det bliver til gengæld en finale uden lige i Europa League ! ;)
Jeg sætter i øvrigt næsten aldrig penge på sidste-runde-kampe.. Det er så umuligt at vide, hvad man kan forvente af de forskellige hold (i hvert fald dem, der er sikre på avancement eller på ikke at gå videre).
Og hold da egentlig helt fast, for nogle "kedelige" kampe, der kommer i aften (udover Chelsea - Valencia :) )..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#2227, Og hold da egentlig helt fast, for nogle "kedelige" kampe, der kommer i aften (udover Chelsea - Valencia :) )..
Jeg håber godt nok også, at jeg kan fange den på mit hotel eller et sted i byen. Ellers vil jeg bare bide negle, lige indtil jeg pludseligt opdagede, at jeg havde slugt begge arme.
Man må da også sige, at det er en ret afgørende kamp :D
Porto-Zenit er nu også en kamp med en reel vigtighed for begge hold, mens Olympiakos vel også må forventes at ville gøre alt mod Arsenal for en sejr mens de håber på en Dortmund-sejr over Marseille.
I øvrigt - hvis Chelsea-Valencia ender uafgjort, og Genk på en eller anden måde får vundet over Leverkusen, ender alle tre hold på 9 point, og så er det pludselig Chelsea og Valencia, der går videre :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#2221 HonoDelLoce 13 år siden
jeg undrede mig mest over, at de åbenbart synes det var SÅ sjovt.. :D
#2222 The Insider 13 år siden
#2223 HonoDelLoce 13 år siden
#2224 The Insider 13 år siden
Fixed!
#2225 HonoDelLoce 13 år siden
Look who's talking, Mr Chelski ! ;)
#2226 The Insider 13 år siden
#2227 HonoDelLoce 13 år siden
Jeg sætter i øvrigt næsten aldrig penge på sidste-runde-kampe.. Det er så umuligt at vide, hvad man kan forvente af de forskellige hold (i hvert fald dem, der er sikre på avancement eller på ikke at gå videre).
Og hold da egentlig helt fast, for nogle "kedelige" kampe, der kommer i aften (udover Chelsea - Valencia :) )..
#2228 The Insider 13 år siden
Jeg håber godt nok også, at jeg kan fange den på mit hotel eller et sted i byen. Ellers vil jeg bare bide negle, lige indtil jeg pludseligt opdagede, at jeg havde slugt begge arme.
#2229 HonoDelLoce 13 år siden
Porto-Zenit er nu også en kamp med en reel vigtighed for begge hold, mens Olympiakos vel også må forventes at ville gøre alt mod Arsenal for en sejr mens de håber på en Dortmund-sejr over Marseille.
I øvrigt - hvis Chelsea-Valencia ender uafgjort, og Genk på en eller anden måde får vundet over Leverkusen, ender alle tre hold på 9 point, og så er det pludselig Chelsea og Valencia, der går videre :D
#2230 Babo84 13 år siden