Gravatar

#2231 HonoDelLoce 13 år siden

Det må alle hold vel?

Eller er der sket en regelændring, jeg ikke har hørt om endnu?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#2232 Verbal 13 år siden

Jeg synes nu egentlig at Schemichel har klaret det udemærket som vært. Jeg er enig i at hans favorisering af United har taget overhånd de seneste år, for jeg husker ham ikke som værende nær så slem tidligere. I hvert fald kan jeg ikke umiddelbart se hvad Jes Dorph har at gøre i et fodboldstudie.

Med hensyn til de viste kampe, så synes jeg altid 3+ har haft en svaghed for at vise de store hold frem for de spændende kampe. Jeg kan da huske, at de havde en periode hvor de konstant viste alle Real Madrids kampe uanset hvilken modstander det var.

Men jeg er da helt enig i, at det ville være rart, hvis 3+ satsede noget mere på de kampe, hvor der er lagt op til spændende og underholdende fodbold.
And like that... he's gone.
Gravatar

#2233 Babo84 13 år siden

HonoDelLoce (2231) skrev:
Det må alle hold vel?

Eller er der sket en regelændring, jeg ikke har hørt om endnu?

Mente fra CL. Og det må gerne starte i aften :)
Gravatar

#2234 The Insider 13 år siden

For helvede, Babo, nu får jeg næsten lyst til at krydse fingre for, at City og United også går videre :-) (ville egentlig være okay, hvis City gjorde - de er ikke gearet til turneringen, og så spilder de flere kræfter i Europa)
War. War never changes.
Gravatar

#2235 Babo84 13 år siden

The Insider (2234) skrev:
For helvede, Babo, nu får jeg næsten lyst til at krydse fingre for, at City og United også går videre :-) (ville egentlig være okay, hvis City gjorde - de er ikke gearet til turneringen, og så spilder de flere kræfter i Europa)

hehe! Jeg håber jo at Barca genvinder titlen. Derfor håber jeg de går nogenlunde smertefrit igennem, og hold som United og City vil jeg ikke begræde, hvis de røg tideligt ud :) Men City spiller godt i PL, så vil jeg selvfølgelig også se god fodbold.

Men jeg håber altså, at Valencia vinder over Chelsea.. sorry :)
Gravatar

#2236 The Insider 13 år siden

#2235, Men jeg håber altså, at Valencia vinder over Chelsea.. sorry :)

Jeg håber også, at den næste El Clasico ender i et masseslagsmål, der afføder livslange karantæner til samtlige Barcelona-spillere, så det skal ikke skille os ad! :-)
War. War never changes.
Gravatar

#2237 HonoDelLoce 13 år siden

Ja, personligt håber jeg på mit førnævnte scenarie.. Uafgjort mellem Chelsea og Valencia og så et nederlag til Leverkusen..

Jeg absolut hader tysk fodbold :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#2238 The Insider 13 år siden

Go Genk!
War. War never changes.
Gravatar

#2239 loki 13 år siden

Jeg håber også Valencia vinder, for måske denne tråd så kan blive lidt mindre fanatisk og lidt mindre "andre-klubber-hadsk"...
www.peakoil.dk
Gravatar

#2240 The Insider 13 år siden

#2239, hehe, jeg tror da netop, at en Valencia-sejr ville have den modsatte effekt :-)
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: