Gravatar

#441 Waldca 13 år siden

Barca burde jo også have været foran 2-0 sidst, så helt bortdømt er Arsenal nu ikke.
Gravatar

#442 HonoDelLoce 13 år siden

Og endnu engang får Alves lov til at slippe afsted med en sviner af rang!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#443 The Insider 13 år siden

#440, vi ved jo godt, at Barcelonas spillere bliver trænet dagligt i film og fløjteri, lige fra de kommer ind i klubben - så de bliver jo regulære eksperter på området :-)
War. War never changes.
Gravatar

#444 The Insider 13 år siden

Jesus Christ. Bendter, I'm sorry, men det der er FANDME ikke godt nok på det her niveau. Jeg har altid syntes, at hans førsteberøringer generelt er elendige.
War. War never changes.
Gravatar

#445 HonoDelLoce 13 år siden

Jeg vil da i øvrigt gerne kommentere lidt på grundlaget for mit "barca-had", som Waldca kalder det..

For det første er jeg på ingen måder tilhænger af deres fodboldspil.. Jeg synes det er røv-kedeligt, og en tre-fire lækre spilninger i en kamp ændrer på ingen måde på, at resten af tiden går med spil på tværs og afleveringstræning.. Synes det er røvkedeilgt..

Oven i det er der hele deres helt ubeskriveligt ulækre dobbelt-morale.. De fleste af spillerne smider sig uden at blinke så snart en modstander nærmer sig (så i alle sammen de FEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! rulninger Villa lavede kort tid inden han blev skiftet ud i en situation, hvor han næsten ikke bliver rørt!!!) og samtidigt smider de om sig med albuer ud i samtlige nærkampe, dobbeltfodstacklinger med knopperne forrest, små svinere når dommeren ikke kigger, løftede knæ i ryggen på modstanderen og ikke mindst spark ind over akilles-senen.. Og ja, der er andre klubber, hvor man enten smider sig lige så meget eller sviner lige så meget - men fandme ikke begge dele på samme tid.. Og da SLET ikke, når nu man er "ambassadør for fair play"..

Og det sidste er netop tit problemet hvad dommerne angår.. De er så bange for at dømme hårde domme mod Barcelona, da de jo er et "fair play hold".. Fy for fanden!

Og så er der jo hele deres ageren udadtil, som er mindst lige så ulækker dobbelt-moralsk.. Først sagen med Reals køb af Ronaldo, hvor flere fremtrædende folk fra ledelsen i klubben - samt træneren og flere af spillerne - går ud og udtaler, at den slags overdimensionerede køb aldrig ville finde sted i Barcelona som jo er "stolte over deres talent-program og spillere fra egen avl".. Problemet er jo så bare, at de går ud og køber en vis svensker for en KÆMPE sum penge SAMT!! deres top-scorer, som nok også må antages for at have været ret mange penge værd.. Flere sportsøkonomer har regnet på tallene og kommet frem til, at Ibrahimovich faktisk var endnu dyrere end Ronaldo, når man regnede Eto'o's værdi med.. Læg oven i det, at deres velsagtens største spiller jo også er en købt spiller. Alderen har altså ikke nogen indvirkning på, om en spiller er købt eller ej..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#446 The Insider 13 år siden

#445, amen.
War. War never changes.
Gravatar

#447 IK 13 år siden

Det er guldkorn det der :)
Gravatar

#448 HonoDelLoce 13 år siden

Thank you both ;)

Glemte i øvrigt helt at nævne deres ulækre optræden i hele Fabregas-sagaen! Det er satme noget af det grimmeste jeg kan komme i tanke om!
Gravatar

#449 The Insider 13 år siden

Og så må man selvfølgelig ikke glemme den værste dag i fodboldens historie: 6. maj 2009.
War. War never changes.
Gravatar

#450 HonoDelLoce 13 år siden

The Insider (449) skrev:
Og så må man selvfølgelig ikke glemme den værste dag i fodboldens historie: 6. maj 2009.

Var det Chelsea-kampen ? :D (er ikke så god til datoer som jeg er til navne :D)

Skriv ny kommentar: