"For nyligt kunne en spansk avis meddele, at det brasilianske stortalent Neymar efter sigende skifter til Barca i 2014. Forleden lagde brasilianeren heller ikke skjul på, at han holder med Barca når catalanerne på lørdag besøger Real Madrid.
"Jeg er meget gode venner med Daniel Alves og jeg støtter ham altid. Under lørdagens kamp vil jeg helt sikkert sidde heppe på både ham og Adriano" slog Neymar fast.
"Barca er det bedste hold i verden. Alle deres spillere er fantastiske. Spillere som Xavi, Iniesta og Messi er helt utrolige og jeg glæder mig helt vildt til at møde dem i Japan" forklarede den unge brasilianer, som med sin nuværende klub Santos måske skal møde Barca ved VM for klubhold.
Det var den spanske avis 'El Confidencial' den i midten af november kunne bekræfte, at Neymar efter sigende skifter til Barca den 30. juni 2014. Præsident Sandro Rosell skulle have forhandlet en aftale på plads med spilleren selv og hans far."
#2261 Babo84 13 år siden
På barca's hjemmeside.
#2262 HonoDelLoce 13 år siden
Synes jeg ikke at kunne finde derinde?
#2263 Babo84 13 år siden
"Jeg er meget gode venner med Daniel Alves og jeg støtter ham altid. Under lørdagens kamp vil jeg helt sikkert sidde heppe på både ham og Adriano" slog Neymar fast.
"Barca er det bedste hold i verden. Alle deres spillere er fantastiske. Spillere som Xavi, Iniesta og Messi er helt utrolige og jeg glæder mig helt vildt til at møde dem i Japan" forklarede den unge brasilianer, som med sin nuværende klub Santos måske skal møde Barca ved VM for klubhold.
Det var den spanske avis 'El Confidencial' den i midten af november kunne bekræfte, at Neymar efter sigende skifter til Barca den 30. juni 2014. Præsident Sandro Rosell skulle have forhandlet en aftale på plads med spilleren selv og hans far."
#2264 HonoDelLoce 13 år siden
#2265 Babo84 13 år siden
Der mangler måske den sidste underskrift, men det er jeg ret sikker på sker.
#2266 HonoDelLoce 13 år siden
Jo jo, men for bare en måned var ALLE sikre på, at han skrev med Real.. Så forlængede han med Santos i stedet..
#2267 The Insider 13 år siden
Men jeg følte ikke de var et bedre hold end Valencia.
#2258, amen, brotha'! Altså, hvis vi ser bort fra den allerførste sætning, men resten er jeg 110% enig i!
#2268 IK 13 år siden
#2269 Kruse 13 år siden
#2270 bhs 13 år siden