Ja, det var fandme godt nok úber-slemt den dag! Og et allerhelvedes godt bevis på både deres dommer-tække og deres svinere kontra deres evige svanedødsfald!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Nøj, hvor jeg dog hader det hold. Kedelige, udtryksløse og virkelig upersonlige spillere, der bare spiller bolden rundt i 90 min. Det kan godt være at de spiller "det mest fantastiske" fodbold, men deres kampe i La Liga er så forbandet kedelige og fuldstændig drænet for spænding. Det er ti gange mere underholdende at se fx Birmingham vs Wolves, da de i det mindste spiller fodbold som mænd og ikke piver over en lille tackling. Jeg er også blevet så skide træt af, at de danske kommentatorer hele tiden får orgasme over deres forpulede lortespil. Gab.
Jaja udvisningen var måske forkert, men Barca var også snydt for en straffe i første halvleg. Under alle omstændigheder var der kæmpe forskelle på de to hold, og Barca var det eneste hold på banen. 0 chancer havde Arsenal.
Jeg forstår godt hvorfor kommentatorer roser Barca, når de spiller en form for fodbold, som ingen andre kan spille, eller bare komme i nærheden af. Det er nye standarder for teamwork, teknik, boldomgang osv, som de var inde på. Alt andet end ros ville være useriøst.
#455: Jamen det overraskede mig jo heller ikke. Fabregas og Van Persie er knapt nok kommet tilbage fra skader og er tydeligvis ikke klar til at spille(og havde det været en PL-kamp havde de med garanti ikke startet inde), og uden dem er vores offensiv tynd, især når man bruger Rosicky på kanten. Og at vi så kom ned på 10 mand gjorde det bare endnu mere svært.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Jeg forstår godt hvorfor kommentatorer roser Barca, når de spiller en form for fodbold, som ingen andre kan spille, eller bare komme i nærheden af. Det er nye standarder for teamwork, teknik, boldomgang osv, som de var inde på. Alt andet end ros ville være useriøst.
Men det gør det jo stadig hverken spændende, flot eller seværdigt. Effektivt, ja... men burde der ikke være mere at ønske sig af en fodboldkamp end at det ene hold holder det andet fra chancer, ved at spille bolden rundt i trekanter, mens de venter på at der kommer en åbning? (og jeg er på ingen måde Arsenalfan, så det er ikke sure rønnebær der spiller ind...)
#451 The Insider 13 år siden
#452 HonoDelLoce 13 år siden
#453 The Insider 13 år siden
#454 IK 13 år siden
#455 Babo Rises 13 år siden
Jaja udvisningen var måske forkert, men Barca var også snydt for en straffe i første halvleg. Under alle omstændigheder var der kæmpe forskelle på de to hold, og Barca var det eneste hold på banen. 0 chancer havde Arsenal.
#456 IK 13 år siden
Bendtlers store chance kommer jeg helt sikkert til at have mareridt om. :-(
#457 Babo Rises 13 år siden
#458 Babo Rises 13 år siden
Det var IKKE en chance, han havde jo ikke afsluttet eller noget, men det var en halvmulighed. Barca havde sådan ca 20 og burde ha' vundet mindst 5-1
#459 Kruse 13 år siden
#460 MaxHHansen 13 år siden
Men det gør det jo stadig hverken spændende, flot eller seværdigt. Effektivt, ja... men burde der ikke være mere at ønske sig af en fodboldkamp end at det ene hold holder det andet fra chancer, ved at spille bolden rundt i trekanter, mens de venter på at der kommer en åbning? (og jeg er på ingen måde Arsenalfan, så det er ikke sure rønnebær der spiller ind...)