Gravatar

#2251 The Insider 13 år siden

#2250, som min filmhistorielærer altid sagde på højskolen: "Interesting points. You're wrong, of course!"

;-)
War. War never changes.
Gravatar

#2252 Babo84 13 år siden

He he. Jeg mener helt klart at Valencia havde en dårlig dag. Jeg har set dem spille fantastisk mod både Madrid og Barca i år. Det er et godt hold. Og at gæste Chelsea på deres hjemmebane med at have så meget bolden, sker vist ikke så tit. Ved godt de ikke skabte ret meget, men det er her fejlene ligger. De virkede stillestående deres angribere. De blev ikke just blæst væk af Chelsea som resultatet siger.
Gravatar

#2253 The Insider 13 år siden

Jeg synes nu alligevel, at Valencia leverede en mere end hæderlig indsats - af et spansk hold at være. De gjorde, hvad de kunne, og de havde op til flere gode forsøg (Cech var formidabel), men sagen er jo - som vi alle godt ved - at samtlige spanske hold pr. definition er elendige. Når de møder de engelske klubber, bliver det bare for alvor understreget. Ligesom når man sidder og kører bedstemors aldrende Skoda, som lige nøjagtig magter at nå fra punkt A til B, og man så pludseligt overhales af André Villas-Boas' toptunede Ferrari. Jeg er sikker på, det havde været mere jævnbyrdigt, hvis Valencia fx havde mødt Charlton, eller hvis Barcelona havde stødt på MK Dons. Muhahaha!
War. War never changes.
Gravatar

#2254 Babo84 13 år siden

Håber du laver fis ;) Der er ingen tvivl om at to bedste hold pt er Madrid og Barca. Og Valencia spillede faktisk lige op med dem. Og som Luna var inde på, så var de kæmpe skuffelse. De virkede ikke oplagte, som man nu kunne forvente med meget på spil. Et er de sover i angrebet, men de to første mål var rene julegaver. Nu siger jeg ikke at Chelsea vandt ufortjent. De vandt skam fortjent nok. Men jeg følte ikke de var et bedre hold end Valencia.
Gravatar

#2255 loki 13 år siden

The Insider (2253) skrev:
...men sagen er jo - som vi alle godt ved - at samtlige spanske hold pr. definition er elendige. Når de møder de engelske klubber, bliver det bare for alvor understreget.

Wow... selv hvis du bare tror du er morsom...

Hvis alle kommenterede deres favorithold med samme "entusiasme" som dig - og samme totalt mangel på respekt for andre hold - så ville denne tråd udelukkende være en lang flamewar.

Måske du kunne dial it down a notch or 17.
www.peakoil.dk
Gravatar

#2256 Babo84 13 år siden

Johan er mere nuanceret end det, tror jeg. Men "tror" er også noget man gør i kirken :)

Ellers behøver jeg vel ikke henvise til sidste år, hvor Både Tottenham, United og Arsenal fik en på sinkadusen af henholdsvis Madrid og Barca. Jeg siger det bare :)
Gravatar

#2257 Babo84 13 år siden

Uhh. Den lovende Neymar skifter til Barca til 2014... Nice.
Gravatar

#2258 IK 13 år siden

Ja Barca og Madrid er klart de bedste hold i verden. Men La ligas tredjeplads Valencia er slet ikke på niveau med Premier Leagues nuværende nr. 5 eller 7(Arsenal og Liverpool). Villareal skal vi slet ikke glemme. Hvornår har et engelsk hold sluttet sidst i gruppespillet? Så kvalitetsspringet er kæmpestort. Derfor er El Classico den eneste rigtig gode kamp i La Liga, mens Premier League byder på langt flere topkampe. Det er sgu bare meget mere underholdende fodbold.
Gravatar

#2259 HonoDelLoce 13 år siden

Babo84 (2257) skrev:
Uhh. Den lovende Neymar skifter til Barca til 2014... Nice.

Hvor ser du det henne?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#2260 Babo84 13 år siden

Jeg vil nu mene, at Velencia er ligeså godt et hold, som Englands 4, 5, 6 eller lign. Man behøver ikke være en rigmand som Abramovich for at have et godt hold. Det er klart, at Spanien desværre kun har 2 gigangter, som de fleste spiller skifte til, hvorimod de andre spanske hold, ofte må tiltrække dårligere spillere, ifht. Engelske hold. Valencia har haft store spillere (Silva, Mata, og Villa) som alle er forsvundet, men de klarer sig nu stadig godt synes jeg og producerer talenter. Et hold som Atletico Madrid synes jeg spiller ret godt. Engelsk liga er mest eftertragtet, enig.

Skriv ny kommentar: