Hehe, jeg beklager mine højtravende udbrud, gentlemen! :-) Jeg finder det altid en anelse pinligt bagefter, når jeg "vågner op" fra min ukontrollable og frådeinducerende trancetilstand :-)
#2309, uha, jeg har jo prøvet det førstnævnte, men ja, den dag Chelsea vinder CL vil jeg formentlig eksplodere i et festfyrværkeri af jubel, som kun et sort hul fra CERN-maskinen vil kunne dæmme!
Det er faktisk lidt skræmmende, at jeg sidder med den følelse af, at de bedste kampe i europæisk forår (indtil videre) er i Europa League..
Porto-Man City og Ajax-Man Utd glæder jeg mig til mere end nogle af de kampe der.. Eneste kamp, der er marginalt interessant - for mit vedkommende - i CL er indtil videre Napoli-Chelsea.. Og måske CSKA Moskva - Real Madrid, da jeg har en fornemmelse af, at CSKA Moskva kan drille ALLE på den rigtige dag..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Apoel, Zenit, Moskva, Basel osv, er godt nok overraskelser - samtidig tror jeg måske også, at det ikke gavner niveauet - tror ikke denne runde bliver så spændende. Først ved semifinaler, er jeg bange for. Men sådan er det. De har klaret sig godt, og enkelte store hold er røget fortjent ud. Drømme opgør ville sikkert være Madrid vs Barca i finalen, eller Barca vs Bayern.
Ja, man kunne jo næsten frygte, at det gik ligesom i 03/04-sæsonen.. Og jeg siger ikke, at det var ufortjent, at Porto vandt CL.. Jeg siger bare, at en CL-finale mellem Porto og Monaco nok ikke er det, de fleste ønsker at se..
Meeeeen, mon ikke enten Barca eller Real Madrid klarer sig til finalen - eller dem begge, med lidt lodtræknings"held" :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#2311 The Insider 13 år siden
#2307, tusind tak!!
#2309, uha, jeg har jo prøvet det førstnævnte, men ja, den dag Chelsea vinder CL vil jeg formentlig eksplodere i et festfyrværkeri af jubel, som kun et sort hul fra CERN-maskinen vil kunne dæmme!
#2310, touché, bro!
#2312 loki 13 år siden
:p
#2313 Babo84 13 år siden
Napoli-Chelsea
Milan-Arsenal
Basel-Bayern
Leverkusen-Barcelona
CSKA Moskva-Real Madrid
Zenit-Benfica
Marseille-Inter
Skidt for Insider :)
#2314 HonoDelLoce 13 år siden
Porto-Man City og Ajax-Man Utd glæder jeg mig til mere end nogle af de kampe der.. Eneste kamp, der er marginalt interessant - for mit vedkommende - i CL er indtil videre Napoli-Chelsea.. Og måske CSKA Moskva - Real Madrid, da jeg har en fornemmelse af, at CSKA Moskva kan drille ALLE på den rigtige dag..
#2315 MMB 13 år siden
#2316 JannikAnd 13 år siden
#2317 Kruse 13 år siden
#2318 HonoDelLoce 13 år siden
Førstnævnte kamp kunne NÆSTEN ikke interessere mig mindre :D Men ellers er jeg da enig i, at Napoli-Chelsea er den mest interessante kamp.. I CL...
#2319 Babo84 13 år siden
#2320 HonoDelLoce 13 år siden
Meeeeen, mon ikke enten Barca eller Real Madrid klarer sig til finalen - eller dem begge, med lidt lodtræknings"held" :)