Gravatar

#2321 The Insider 13 år siden

Hehe, Napoli er et solidt mandskab, og pga. overtro ytrer jeg mig ALDRIG om Chelseas chancer på forhånd, men... det kunne da være gået værre :-) Og GO APOEL! :-)
War. War never changes.
Gravatar

#2322 Babo84 13 år siden

Gået værre? Chelsea træk den sværeste modstander ifht. De andre 2ere?
Gravatar

#2323 JannikAnd 13 år siden

Babo84 (2322) skrev:
Gået værre? Chelsea træk den sværeste modstander ifht. De andre 2ere?
Er Milan ikke en værre modstander end Napoli?

Napoli har spillet flot og avancerede fra den klart stærkeste pulje med tiltagende charme-fodbold. Men de er unge og uerfarne, og jeg kan ikke se dem tage fusen på Chelsea. Napoli besidder ikke den italienske catenaccio til at kunne slå Chelsea over to kampe. Det har Milan.
Gravatar

#2324 The Insider 13 år siden

#2322, Milan havde været hårdere, og jeg er glad for, at Chelsea ikke skal hele vejen til iskolde Rusland. Ærlig talt er det pinligt, hvis Chelsea ikke kan besejre et hold som Napoli. Jeg ved godt, at du har større respekt for bundholdene i Ungarns 2. division end Premier Leagues tophold, men på trods af Napolis sejr over City kan jeg nævne en stribe engelske hold, jeg er mere intimideret af, og Napoli kommer ikke til at give mig nogen søvnløse nætter :-) Det bliver under alle omstændigheder 1-1 i Italien, før en Barcelona-lignende tragedie i London ;-)
War. War never changes.
Gravatar

#2325 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Jeg vil så alligevel sige, at spille på udebane i Napoli er svært. Jeg vil tro det er den sværeste udebane at spille på i Italien. At holdet så ikke er stærkere end Chelsea er en anden ting, men de skal i hvert fald ikke undervurderes.

Egentlig er jeg godt tilfreds med at skulle møde Arsenal. Det kunne være gået bedre (Apoel eller Benfica), men det kunne også være gået værre (Real Madrid, Chelsea, Bayern München). Det er så aldrig til at sige, hvorledes tingene ser ud om et par måneder. Holdene kan også nå at købe ind i januar.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#2326 The Insider 13 år siden

#2325, Holdene kan også nå at købe ind i januar.

Men der er næppe nogen af holdene, der kan få fat i nye spillere af CL-kaliber, som må bruges. Vi kunne ellers godt bruge et par stykker!
War. War never changes.
Gravatar

#2327 Babo84 13 år siden

Jeg vil faktisk sige Napoli er hårdere modstander end Milan pt. Når man kommer videre fra den hårdeste gruppe, så er man god. Milan er for langsomme. Sådan ser jeg på det ihvertfald.
Gravatar

#2328 MMB 13 år siden

Milan er bedre end Napoli for tiden. Det er der ingen tvivl om, hvis man følger med i Serie A. :)
Gravatar

#2329 Babo84 13 år siden

Jeg snakker om CL resultater.
Gravatar

#2330 MMB 13 år siden

Jeg snakker helt generelt og deres form på det seneste.

Skriv ny kommentar: