#2391: Men der er jo heller ingen Arsenal-fans der forventer at han er på det niveau. Det ville være naivt at tro. Kravet er bare at han skal være farligere foran mål end Chamakh og Park, og det vil ikke kræve det store. Desuden så er han vel heller ikke tænkt til at skulle spille mange kampe. Derudover så er jeg sikker på at han også er en gevinst udenfor banen, da de yngre spillere ville kunne lære meget fra ham.
Og uanset hvordan han gør det, så vil det ikke ændre på hans status i klubben og hvordan vi husker ham.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Men jeg tvivler så også på, om han vil være særlig målfarlig overhovedet.. Men lad os nu se :)
Og selvfølgelig vil hans status ikke ændres, men det vil alligevel huskes.
Jeg synes det er dumt.. Det er ligesom da der gik rygter om at Fowler skulle et smut tilbage til Liverpool inden han stoppede.. Puh ha, jeg frygtede det var rigtigt..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
14 mål i den amerikanske liga i den netop afsluttede sæson, viser nu stadig tegn på en fornuftig målfarlighed(jeg ved nu godt at MLS skal tages med et gran salt).
Men jeg er nu bare spændt på at se ham tilbage i trøjen :)
Henry er klasse. Self er han ikke på samme niveau, men hans tilstedeværelse og rutine skal nok gøre en forskel. Han er uden tvivl den bedste angriber jeg har set i PL.
Sæt Persie ud på kanten sammen med Henry. Det kunne blive interessant. :)
Ja, sætte PL's skarpeste angriber ud på kanten, hvor han formenligt er mindre farlig.....Det kommer vist ikke til at ske :)
IK (2396) skrev:
Henry er klasse. Self er han ikke på samme niveau, men hans tilstedeværelse og rutine skal nok gøre en forskel. Han er uden tvivl den bedste angriber jeg har set i PL.
110 % enig! :)
Beklager mit franske men... WHAT THE FUCK? Logger lige på BBC for at tjekke begivenhederne i Chelseas kamp og ser, at Blackburn vandt 3-2 på Old Trafford! BLACKBURN!! Mod United! Hvor er det dog fantastisk! Intet på denne nytårsaftensdag vil kunne matche det!
#2391 HonoDelLoce 13 år siden
Puh ha, jeg synes det er ekstremt farligt, det der..
Henry er langt (meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeget langt) fra det niveau, han forlod Arsenal med..
#2392 Kruse 13 år siden
Og uanset hvordan han gør det, så vil det ikke ændre på hans status i klubben og hvordan vi husker ham.
#2393 HonoDelLoce 13 år siden
Men jeg tvivler så også på, om han vil være særlig målfarlig overhovedet.. Men lad os nu se :)
Og selvfølgelig vil hans status ikke ændres, men det vil alligevel huskes.
Jeg synes det er dumt.. Det er ligesom da der gik rygter om at Fowler skulle et smut tilbage til Liverpool inden han stoppede.. Puh ha, jeg frygtede det var rigtigt..
#2394 Kruse 13 år siden
Men jeg er nu bare spændt på at se ham tilbage i trøjen :)
#2395 Castanea 13 år siden
#2396 IK 13 år siden
Yyyyyyyyyyyyyyyyyeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!
#2397 Kruse 13 år siden
Ja, sætte PL's skarpeste angriber ud på kanten, hvor han formenligt er mindre farlig.....Det kommer vist ikke til at ske :)
110 % enig! :)
#2398 Castanea 13 år siden
Tro mig, det vil effektivisere Arsenal med 200%. Liverpool indhenter jer aldrig!
#2399 The Insider 13 år siden
#2400 Kruse 13 år siden