Gravatar

#471 HonoDelLoce 13 år siden

Hold op hvor i gør som alle barca-fans ALTID gør.. Kommenterer kun på det eneste, man kan have en mening om - nemlig om spillet er flot eller røv-kedeligt.. Men at tage stilling til ting, der jo faktisk ikke kan diskuteres (svinestreger, tuderøve og dobbeltmorale) hopper vi let og elefant henover..

I øvrigt er jeg på ingen måde Arsenal-fan (Liverpool rocks!!), og er som sådan ligeglad med om de gik videre.. Så længe Barcelona ikke gjorde (hvilket de jo så desværre gjorde)..

MaxHHansen (470) skrev:
Tja, onde tunger (som min) ville jo nok påstå at det netop er en defensiv taktik, når man gør så meget i at holde bolden i egne rækker, i stedet for at satse og risikere at modstanderne kom til fadet... ,o)

Nej, ikke onde tunger.. Fornuftige tunger..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#472 Kruse 13 år siden

Babo Rises (468) skrev:
Det ved jeg. Og jeg ville blot påpege, at jeg egentlig ikke tror, at udvisningen gjorde det sværere, end de allerede havde det.. udfaldet tror jeg var det samme.

Ahhh, den nå du længere ud på landet med. Jeg påstår ikke at der nødvendigvis ville være skabt flere chancer med Van Persie, men uanset hvad vil det altid blive sværere at spille med 10 mand istedet for 11.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#473 Babo Rises 13 år siden

MaxHHansen (470) skrev:
Målsøgende, fremadrettet spil

Du er ihvertfald fra månen i min bog, hvis du mener de ikke er målsøgende og fremadrettet? Man scorer altså ikke mange mål pr. kamp, ved at varme bolden konstant uden ide bag.

MaxHHansen (470) skrev:
stedet for at satse og risikere at modstanderne kom til fadet... ,o)

Det giver jo ingen mening. Det er jo op til modstanderen at komme til fadet, ligesom det for barca er et finde åbninger og score mål.
Gravatar

#474 Babo Rises 13 år siden

Kruse (472) skrev:
altid blive sværere at spille med 10 mand istedet for 11.

Det har faktisk ofte vist sig at være stik modsat. Et hold graver sig endnu mere ned med 10 mand. Inter gjorde det sidste år. Så den "altid" er ikke rigtigt. Det har der været mange eksempler på.
Gravatar

#475 MaxHHansen 13 år siden

Babo Rises (473) skrev:
Du er ihvertfald fra månen i min bog, hvis du mener de ikke er målsøgende og fremadrettet? Man scorer altså ikke mange mål pr. kamp, ved at varme bolden konstant uden ide bag.

Igen synes jeg du lægger ord i munden på mig... jeg har ikke påstået at de varmer bolden konstant, eller at der ikke er en idé bag...

Babo Rises (473) skrev:
Det giver jo ingen mening. Det er jo op til modstanderen at komme til fadet, ligesom det for barca er et finde åbninger og score mål.

Har jeg påstået andet? Det er enormt effektivt defensivt arbejde som Barcelona leverer... men underholdende, det synes jeg ikke det er...
Gravatar

#476 Kruse 13 år siden

#474: At nogle hold blomstrer under pres og derved spiller bedre, betyder ikke at de ikke kunne spille ligeså godt, hvis ikke bedre, hvis de bare havde taget sig sammen da de havde 11 spillere.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#477 Babo Rises 13 år siden

HonoDelLoce (471) skrev:
svinestreger, tuderøve og dobbeltmorale) hopper vi let og elefant henover..

Den slags findes hos alle, desværre. Men liverpool er måske hellige?
Gravatar

#478 HonoDelLoce 13 år siden

Babo Rises (477) skrev:
Den slags findes hos alle, desværre. Men liverpool er måske hellige?

Hahahahahahahahahahaha.. Flot argumenteret!!! :D

Og nej, det findes ikke hos alle - læs mit indlæg fra lidt tidligere i dag..

Og nej, hvor nævner jeg at Liverpool er hellige? INGEN er hellige.. De fleste er bare MINDRE uhellige end Barca..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#479 Waldca 13 år siden

Jeg gider ikke indgå i de typiske Bold.dk diskussioner.

Gravatar

#480 Babo Rises 13 år siden

MaxHHansen (475) skrev:
Igen synes jeg du lægger ord i munden på mig... jeg har ikke påstået at de varmer bolden konstant, eller at der ikke er en idé bag...

Så må du satme forklare dig bedre. Hvad mente du så med målsøgende og fremadrettet?

MaxHHansen (475) skrev:
Har jeg påstået andet? Det er enormt effektivt defensivt arbejde som Barcelona leverer... men underholdende, det synes jeg ikke det er...

Tjah.. bedre deres måde, end at grave sig ned defensivt og skyde bolden væk, som alle andre hold gør under pres. Barca spiller sig i det mindst ud af problemer med flot samspil.

Skriv ny kommentar: