En mere passende sammenligning kunne vel være Torres, Carroll og Ba.. :) Især når man tænker på, at Carroll blev købt som (delvis) erstatning for Torres og Ba som erstatning for Carroll :)
Jeg kan ikke lige finde hvor mange minutter han har spillet. Men 50 skud, 15 mål.. Det er da vel ganske godkendt :D
Som en lille sjov side-note kan det nævnes, at han ikke har ramt træværket i denne sæson..........
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Det var godt nok en perfekt fodboldaften i går (næsten)!
Liverpool tæskede United (og jeg er ligeglad med hvad Tudefjæs Ferguson var ude og sige - United var LANGT fra bedst!), Real Madrid vandt og Barcelona tabte point!
Yeah baby, fucking YEAH BABY!!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#2571 dyg 13 år siden
#2572 Kruse 13 år siden
#2573 HonoDelLoce 13 år siden
Jeg kan ikke lige finde hvor mange minutter han har spillet. Men 50 skud, 15 mål.. Det er da vel ganske godkendt :D
Som en lille sjov side-note kan det nævnes, at han ikke har ramt træværket i denne sæson..........
#2574 Åkepool 13 år siden
#2575 Åkepool 13 år siden
#2576 The Insider 13 år siden
#2577 HonoDelLoce 13 år siden
Liverpool tæskede United (og jeg er ligeglad med hvad Tudefjæs Ferguson var ude og sige - United var LANGT fra bedst!), Real Madrid vandt og Barcelona tabte point!
Yeah baby, fucking YEAH BABY!!
#2578 The Insider 13 år siden
#2579 Kruse 13 år siden
#2580 bhs 13 år siden