Bosingwa, jeg elsker dig, men fuck hvor er det stadigvæk ringe, Chelsesa... selvom Swansea på hjemmebane jo ser ud til at være noget nær sæsonens sværeste kamp for samtlige mandskaber.
En dejlig aften som Liverpool-fan! Der var altså rigtigt mange positive ting ved spillet i dag, og nu har Carroll spillet 2 gode kampe i træk - det er jo næsten helt ufatteligt!
Som Liverpool-fan er min eneste anke ved dagens hold faktisk Charlie Adam - hold op, hvor er han langsom i sin opfattelse og bevægelse.. Han slår nogle gude-afleveringer til tider, ingen tvivl (f.eks. oplægget til Carrolls mål i dag er super godt slået), men til gengæld er han ofte så ekstrem doven i sine tilbageløb, og når han endelig tager dem, så begår han klumsede frispark (han er jo sådan set heldig ikke at få nummer 2 gule kort i dag..)..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Der var I sateme heldige, Chelsea. Hvor er det egentlig vildt, at så ringe som vi har været (og jeg mindes ikke, at vi har været dårligere i hele Abramovich-æraen), så sidder vi alligevel temmelig solidt på 4.-pladsen.
"Jamen, konkurrenterne er liiiiige i nærheden!"
I know, men de har været tættere på før, og de har været tæt på længe, og alligevel har de ikke kunnet udnytte, at Chelsea er mere eller mindre forfærdelige. Vildt. Men jeg begår jo aldrig hybris, så jeg spår en 6.-plads til Chelsea!
Forrygende kamp af Arsenal i dag mod et meget svagt Blackburn-hold. Men en yderst velspillende offensiv hos Arsenal. 3 mål og 2 assists af Van Persie, 2 mål af Ox(som bliver ved med at imponere), 3 assists af Walcott og et enkelt mål fra Arteta. Og så rundede King Henry lige kampen af med et enkelt mål. Dejlig kamp! Det varmer dejligt med de 3 point efter en række svage præstationer.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Det var da et OK debutmål af Cissé i dag. Jeg tror på at Newcastle har gjort et godt køb. Ikke bare er det to gode angribere. De er tilmed fra samme nation og må tænkes at have en god forståelse for hinanden.
#2581 The Insider 13 år siden
#2582 HonoDelLoce 13 år siden
Som Liverpool-fan er min eneste anke ved dagens hold faktisk Charlie Adam - hold op, hvor er han langsom i sin opfattelse og bevægelse.. Han slår nogle gude-afleveringer til tider, ingen tvivl (f.eks. oplægget til Carrolls mål i dag er super godt slået), men til gengæld er han ofte så ekstrem doven i sine tilbageløb, og når han endelig tager dem, så begår han klumsede frispark (han er jo sådan set heldig ikke at få nummer 2 gule kort i dag..)..
#2583 Åkepool 13 år siden
#2584 The Insider 13 år siden
"Jamen, konkurrenterne er liiiiige i nærheden!"
I know, men de har været tættere på før, og de har været tæt på længe, og alligevel har de ikke kunnet udnytte, at Chelsea er mere eller mindre forfærdelige. Vildt. Men jeg begår jo aldrig hybris, så jeg spår en 6.-plads til Chelsea!
#2585 MMB 13 år siden
#2586 Kruse 13 år siden
#2587 The Insider 13 år siden
#2588 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
Næste mål for Newcastle må være en god back.
#2589 MMB 13 år siden
Er det, hvad man kalder et antijinx?
#2590 The Insider 13 år siden