Gravatar

#511 Babo Rises 13 år siden

Tsk du bare.
Gravatar

#512 HonoDelLoce 13 år siden

JannikAnd (506) skrev:
Og så vil jeg lige slå et slag for, at vi dropper klichéer om sydeuropæiske primadonnaer, svinestreg og skuespil. I så fald er engelsk fodbold ikke andet end lange bolde.

Hvem har brugt de klichéer?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#513 JannikAnd 13 år siden

#512 - Seriøst?
Gravatar

#514 Antlion 13 år siden

Serie A sponsoreres af mafiaen.
Gravatar

#515 HonoDelLoce 13 år siden

JannikAnd (513) skrev:
#512 - Seriøst?

Ja?

Jeg har selv nævnt både svinestreger og skuespil meget - men på ingen måde sat prædikatet på al sydeuropæisk fodbold - kun Barcelona (og i særdeleshed Dani Alves)..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#516 Babo Rises 13 år siden

Åhh ja. Kun Barcelona. Se du bare Premier League, så skal du finde svinestreger og hårde taklinger, så det batter. Alves? HA.. Jeg er dog enig i, at skuespil forekommer måske mere i Italien og Spanien..
Gravatar

#517 HonoDelLoce 13 år siden

Babo Rises (516) skrev:
Se du bare Premier League

Faktisk tror jeg helt ærlig talt ikke, at du finder nogen inde på det her forum, der ser mere fodbold end mig..

Babo Rises (516) skrev:
Alves? HA.

Enig.. Han er til grin..

Det er dog ikke Barca's skyld, det var han også i Sevilla.. Også derfor undrede det mig, da Barca købte ham.. Det var et stort skridt på vejen mod at skide på de værdier, som ellers altid har kendetegnet klubben.. Ikke det første, ikke det største - men et stort et, nonetheless..

Babo Rises (516) skrev:
Åhh ja. Kun Barcelona.

Det var nu ikke meningen at det skulle forstås som at det kun er Barca, der sviner og pylrer (jo, på samme tid og i sådan en grad).. Blot, at det kun er det hold, jeg har omtalt..

EDIT: I øvrigt er der også spillere på Barca's hold som jeg hylder for deres rene spil.. Xavi, Iniesta og Messi hverken sviner eller smider sig i mere udbredt grad end så mange andre, og de er alle dejlige forbilleder for den næste fodboldgeneration..
Gravatar

#518 MaxHHansen 13 år siden

Babo Rises (503) skrev:

Jeg vil bare gerne være klog på din kritik, såmænd intet andet. At du søger et hold der er MERE målsøgende end barca, forstår jeg ganske enkelt ikke. De laver om nogen hav af mål, og kunne ha' rundbarberet Arsenal igår med mere end 3-1, og Arsenal som ellers er et super godt hold. Hvem pokker mener du er mere målsøgende?

Fint nok du ikke kan lide de holder på bolden. Et godt hold holder nemlig på den, og vil have den, men okay..

Tja, mange gode hold vil både have bolden, OG gøre noget fornuftigt med den, som at komme frem mod modstandernes mål, i stedet for at spillede den 30 gange på tværs først... ,o)
Gravatar

#519 Babo Rises 13 år siden

HonoDelLoce (517) skrev:
Faktisk tror jeg helt ærlig talt ikke, at du finder nogen inde på det her forum, der ser mere fodbold end mig..

tjah? Og det er en indikator for hvad? At du måske mener at vide bedst? :)

HonoDelLoce (517) skrev:
Det er dog ikke Barca's skyld, det var han også i Sevilla.. Også derfor undrede det mig, da Barca købte ham.. Det var et stort skridt på vejen mod at skide på de værdier, som ellers altid har kendetegnet klubben.. Ikke det første, ikke det største - men et stort et, nonetheless..

Muligt jeg er lidt blændet her fordi jeg holder med dem, men synes altså ikke han er så slem, ift. mange andre? Mig bekendt går Pep meget op i netop værdier. Nu spiller jeg selv fodbold (serie 2) og vi måtte rense lidt ud på holdet, hvor det blev et farvel til to top-spillere pga. deres mindre gode opførsel. Men vi har stadig folk, som laver indimellem noget dumt og usympatisk på banen, når en given situation opstår...
Gravatar

#520 Babo Rises 13 år siden

MaxHHansen (518) skrev:
Tja, mange gode hold vil både have bolden, OG gøre noget fornuftigt med den, som at komme frem mod modstandernes mål, i stedet for at spillede den 30 gange på tværs først... ,

Man scorer ikke så mange mål som Barca, uden at gøre noget fornuftigt med bolden, makker :) Man tilspiller sig heller ikke så mange målchancer. Barca gør.

Skriv ny kommentar: