Gravatar

#251 Bruce 13 år siden

You'll Never Walk Alone!!! Yeah!!!
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#252 Åkepool 13 år siden

Sådan Pool!!! Fantastisk holdindsats.

IK (250) skrev:
Denne kamp beviste at Torres bare er en fantastisk overvurderet spiller.

Det vil jeg nu ikke mene at han er, når man slår flere forskellige scoringsrekorder hos Liverpool, så må man sgu ha' en pæn sjat klasse. At han har været et stykke fra de første par sæsoners styrke, her på det sidste, er så en anden sag.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#253 IK 13 år siden

Åkepool (252) skrev:
Sådan Pool!!! Fantastisk holdindsats.

Det vil jeg nu ikke mene at han er, når man slår flere forskellige scoringsrekorder hos Liverpool, så må man sgu ha' en pæn sjat klasse. At han har været et stykke fra de første par sæsoners styrke, her på det sidste, er så en anden sag.

Jeg har bare aldrig set det store i ham. Han er bestemt dygtig, men bliver tit skadet, og er efterhånden sjældent i rigtig god form. En virkelig ustabil spiller efter min mening. Men jeg indrømmer at han er virkelig giftig når han er topform. Han var jo helt forrygende sidste EM, men til VM var han..
Gravatar

#254 Babo Rises 13 år siden

Torres svinger meget ja.. han må snart lave et comeback på banen, men jeg tvivler..
Gravatar

#255 Åkepool 13 år siden

IK (253) skrev:
men bliver tit skadet, og er efterhånden sjældent i rigtig god form.

Og derfor er det helt ok, at Pool lige hev £50mill. hjem på ham, for han når forhåbentlig aldrig mere de højder han var på for kort tid siden :)
Gravatar

#256 HonoDelLoce 13 år siden

Ja, kald mig bare underlig, men jeg er faktisk lidt irriteret over at Liverpool har vundet deres to sidste kampe. Og det kan jeg sige som Liverpool-fan af den simple grund, at systemet og spillestilen simpelthen har været røv-syg..

Jeg er helt med på, at man må spille, med de midler, man har. Og jeg kan endda gå så langt som til at forstå, at man spiller med et 5-mands forsvar mod Chelsea, for de bringer noget seriøst krudt med sig ind på banen. Men at spille helt uden angriber (nej, det er mange år siden Kuyt kunne spille angriber), det er simpelthen for trist. Jeg håber på, at de kun spillede sådan mod Stoke for at få implementeret systemet lidt bedre op til kampen mod Chelsea, og at de hurtigst muligt kommer væk fra det igen. Det bliver da selvfølgelig også nemmere, når man får Suarez og Carroll i gang.

Hvis så bare, det var fordi man havde for mange gode central-forsvarere og ville udnytte det ved at spille med tre af slagsen. Men med én god, én has-been og to komplet uduelige fjolser med panik-knappen konstant hold nede, så er det altså bare ikke i orden..

Men kudos til Dalglish for at prøve det af, og kudos for at det har virket i omegnen af ok..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#257 mr gaijin 13 år siden

#256 Ja, det er ærgerligt at se norsk fodbold i Premier League. Men det har jo virket. Så det fortsætter de jo nok med.

Jeg glad for, at jeg ikke behøver at kigge på det. Jeg kan nyde lækkert offensivt spil i Arsenals kampe, så jeg bliver underholdt, selv når resultaterne ikke følger med.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#258 HonoDelLoce 13 år siden

Jeg har nu personligt en tro på, at de IKKE fortsætter med det.. Det er jo slet ikke Dalglish' stil :) Og når det gælder at nå i europæisk fodbold i næste sæson, så kan man måske godt tale for, at målet helliger midlet.

Jeg tror på europæisk plads, forlængelse til Dalglish og et par godt indkøb til sommer. And there where much rejoice at Anfield, as football once again showed it's beautiful face :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#259 Åkepool 13 år siden

Så skidt synes jeg nu ikke de så ud mod Stoke. Ingen tvivl om at de gik noget defensivt til værks mod Chelsea, men det er da også ganske forståeligt. Kuyt har glemt at være angriber, men hvem skulle han ellers stille med up front?
Det er sikkert for tidligt at starte med Suarez, da han mangler lidt kampform, efter sin 6-dages karantæne i Holland. Han ville stensikkert være blevet skiftet ind, hvis ikke Liverpool var kommet foran.
Ngog har heller ikke lige klassen til at køre det show oppe foran, selvom jeg er godt tilfreds med hans indstilling, som de sidste par måneder var langt bedre en Torres.

At kalde deres spil de sidste par kampe for Norsk, er vist lige at stramme den.
Gravatar

#260 HonoDelLoce 13 år siden

Åkepool (259) skrev:
At kalde deres spil de sidste par kampe for Norsk, er vist lige at stramme den

Og der vil jeg lige skynde mig at indskyde, at det har jeg ikke kaldt den ! ;)

Men som jeg også selv skriver, så forstår jeg godt, at man er nødt til at bruge, hvad man har.. Jeg mener også bare, at jeg ikke håber, at det er et tegn på resten af sæsonen. Jeg håber (og tror) på, at enten en 4-4-2 eller 4-3-3 implementeres igen, når Suarez og Carroll er klar til at spille.. :)

Skriv ny kommentar: