Gravatar

#2651 JannikAnd 13 år siden

The Insider (2650) skrev:
#2638, Hader du så også Everton nu? :)

Hehe, nej nej, for det var jo heller ikke nogen skandaløs kamp - blot en skandaløst ringe præstation af Chelsea :-) Vi ved jo godt begge to, at selv FC Fyns 2.-hold kunne have slået Barcelona i alle Chelseas opgør med spanierne, hvis det ikke havde været for Barcelonas skrækkelige skuespil og de norske dommeres uduelighed!
Du har et seriøst forkvaklet forhold til FC Fyn, som du en skønne dag må stå til regnskab for :)
Gravatar

#2652 Verbal 13 år siden

#2650: Men burde ikke være dommerne fra Chelsea og Barcelonas opgør, som du burde hade, det er jo dem der dømmer kampen?

Og hvad angår skuespil, så er der jo adskillige Chelsea spillere, som også benytter sig af dårlig skuespil i håb om at tiltrække dommerens opmærksomhed. Så at hade Barcelona på den baggrund er ikke helt holdbar.
And like that... he's gone.
Gravatar

#2653 JannikAnd 13 år siden

Babo84 (2649) skrev:
Jannik

Ja, vellykkede køb må man sige. Og Villa tror jeg får det svært når han vender tilbage. Men altså, jeg håber på de køber ind til forsvaret frem for offensiven hvor Bale er på talen.
Jeg kan heller ikke se, hvordan Bale skulle være den naturlige erstatning for Abidal. Han er jo noget nær ubrugelig defensivt. Måske mere en type som Aly Cissokho fra Lyon...
Gravatar

#2654 The Insider 13 år siden

#2652, well... usmageligt spil af flere af Barcelonas spillere i de kampe er endnu en faktor (Xavis film i 4-2 kampen (som han heldigvis fik gult for), Messis frygtelige skuespil i 2-1 kampen på broen, alt som Satan nogensinde lavede i opgørene. Han blev senere Chelsea-spiller, og jeg nægtede naturligvis at ytre hans reelle navn igennem hele hans karriere! ;-)). I could go on and on, er bare lid tidspresset dér, hvor jeg er lige nu :-) Og naturligvis har jeg heller ikke noget tilovers for dommerne!
War. War never changes.
Gravatar

#2655 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Apropos venstrebacks, så er det et kæmpe problem for Milan. Håber at Didac kan leve op til noget af det spil han har vist hos Espanyol, hvor han eftersigende har været blandt ligaens bedste.

Og så begynder CL i morgen. Jeg vil være mere end tilfreds hvis Milan formår at få uafgjort imod Arsenal. Det er næsten et helt førstehold der er ude med skader (selv om en del af dem er begyndt at træne med igen).

Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#2656 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Meget spændende artikel vedrørende Patos skader, som også kommer ind på skades forebygning generelt : http://www.goal.com/en/news/1717/editorial/2012/02...
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#2657 Kruse 13 år siden

Det er fuldstændigt elendigt, hovedløst og pinligt af Arsenal....Suk.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#2658 HonoDelLoce 13 år siden

Ja, det er godt nok ekstremt ringe.. Hold da op..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#2659 Kruse 13 år siden

De skal godt nok have den største skideballe af Wenger i pausen, og så skal der ske en drastisk ændring i anden halvleg, ellers bliver vi da fuldstændigt kørt over. Det er ikke engang fordi at Milan har væreret specielt gode, men de har bare fået så sindsygt let spil.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#2660 HonoDelLoce 13 år siden

Hvad sker der for Antoninis film der? Ligger og vrider sig i græsset og tager sig til ansigtet??
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: