Gravatar

#531 Åkepool 13 år siden

#530 - Good one :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#532 HonoDelLoce 13 år siden

Nu ved jeg ikke om andre herinde lige har set Villarreal - Sporting, men det var dælme fodbold-karme når det er allerbedst! Villarreal foran 1-0 og så bliver de to mand i overtal lige inden tillægstiden i 2. halvleg, hvor de det meste af tiden bare luller rundt og prøver at spille den snævre sejr hjem.. Og så, ud af det blå, et (korrekt) straffespark til Sporting lige inde i tillægstiden og 1-1! Lovely! :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#533 MaxHHansen 13 år siden

Jeg er en glad lille fynbo i dag... Go Falk...

(sorry, trængte bare lige til at dele det med nogen...)
Gravatar

#534 HonoDelLoce 13 år siden

Jeg kan ikke lade være med at grine lidt over, at dommeren i Chelsea - FCK er norsk..

Chelsea tænker vel straks tilbage på Øvrebø og Barca-kampen (puh ha, en skandale).. Mens jeg som FCK-fan ikke kan lade være med at tænke på, om sådan en nordmand kan have lidt ondt i skoen over at FCK slog Rosenborg ud af CL-kval'en? :)

Og ja ja, jeg ved godt, at dommeren skal være neutral og bla bla bla.. Men det er bare ikke ensbetydende med, at han så også er det :)

Jeg vil i hvert fald flittigt flænge det argument ud, hver gang dommeren dømmer ukorrekt imod FCK! :D "Sådan en Rosenborg-fanboy!!" :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#535 The Insider 13 år siden

Norske dommere? Nej nej nej nej.... al snak om problemer for FCK må forstumme, det kan sgu kun være et minus for Chelsea. Vi har haft norske dommere i to forskellige Barca-kampe, og de er begge gået helt ad helvede til pga. fejldomme af værste skuffe.
War. War never changes.
Gravatar

#536 HonoDelLoce 13 år siden

Dejligt at se Inter blive straffet for deres stenalder-lignende langsomme, defensive fodbold..
Gravatar

#537 The Insider 13 år siden

#536, hybris og nemesis, min ven...
War. War never changes.
Gravatar

#538 HonoDelLoce 13 år siden

Ja, man må sige at det er 100% selvforskyldt af Bayern... Puh ha, hvor de var pinlige i 2. halvlege..
Gravatar

#539 Babo Rises 13 år siden

Hold da helt ferie, Bayern. Hold op en fantastisk kamp og årets bedste cl kamp. Inter kan takke, ja Bayern. Ledelsen i Bayern må altså snart købe et forsvar.
Gravatar

#540 Bruce 13 år siden

Og vi skal jo ikke glemme, at Ståle er norsk :)
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos

Skriv ny kommentar: