Fantastisk aften for Rossoneri! Men ikke desto mindre er jeg fortsat "Insider-skeptisk". Ikke fordi Arsenal skræmmer mig i lige så høj grad som Milans eget internationale bundniveau gør. Jeg har stadig mareridt om fadæserne mod Deportivo og Liverpool.
Det så ellers ud til at være en forrygende kamp. Begge mine favorithold i en vaskeægte champions league duel, men føj hvor var det dog tamt og skuffende. Jeg har intet imod at man taber en kamp. Det er en del af spillet, så længe man gør det med maner. Arsenals attitude og lorte gejst var fuldstændig fraværende, og det var sgu en skændsel for fodbolden. Sådan må og kan Arsenal ikke spille. Det er alt det jeg ikke forbinder med holdet og deres spillestil.
Jeg er næsten i chok. Jeg havde aldrig troet at Milan kunne vinde så overbevisende. En uafgjort havde jeg gerne solgt kampen for inden.
Milan spillede dog en rigtig god kamp, hvor Arsenal spillede en rigtig dårlig kamp. Og ja så bliver resultatet åbenbart som dette. At dem i CL studiet så er nogle der aldrig har set en Serie A kamp og naturligvis roser Premier League i høje vendinger (det er jo trods alt 3+) er så en helt anden sag.
Nå ja og så bliver Boateng ved med at imponere mig. Lige begyndt at træne med efter en skadespause og så laver han sådan et mål. I det hele taget er han bare en spiller som kæmper hele vejen i gennem og laver de meget vigtige dybdeløb. Og jeg er faktisk også overrasket over hvor god Mexes er med bolden. Jeg kan godt lide hans no-nonsense attitude med bare at flække bolden over sidelinjen, i stedet for alt det nonchalant som nogle forsvarsspillere har hang til. At han så også har overblik til at føre bolden frem kommer som en overraskelse for mig.
Det er i øvrigt ret tydeligt, at Wenger er i chok. Mr. Tudefjæls hamselv har (så vidt jeg har fundet indtil videre) ikke engang brokket sig over et manglende straffespark og den tydelige offside ved Zlatan's løb til baglinien inden han sendte bolden i panden af Robinho! :D
Jeg har sagt det før herinde, og jeg siger det altså gerne igen. Jeg kan slet ikke se hvordan Arsenal kan se nogen fremtid i Wenger længere. Det er simpelthen som om tiden er løbet fra ham. (Og nej Kruse, det er ikke for at starte en lang debat om det igen, blot for at påpege at jeg endnu engang føler, at der er komme mere brænde på det bål! ;) ).
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Wow hvor er Arsenal dog elendige. Det var nu ikke fordi Milan var skræmmende, men Arsenal fik dem til at se sådan ud. Utroligt Wenger stadig ånder i den klub. Men lad det bare stå på sådan.
#2671 The Insider 13 år siden
#2672 JannikAnd 13 år siden
#2673 IK 13 år siden
#2674 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
Milan spillede dog en rigtig god kamp, hvor Arsenal spillede en rigtig dårlig kamp. Og ja så bliver resultatet åbenbart som dette.
At dem i CL studiet så er nogle der aldrig har set en Serie A kamp og naturligvis roser Premier League i høje vendinger (det er jo trods alt 3+) er så en helt anden sag.
Nå ja og så bliver Boateng ved med at imponere mig. Lige begyndt at træne med efter en skadespause og så laver han sådan et mål. I det hele taget er han bare en spiller som kæmper hele vejen i gennem og laver de meget vigtige dybdeløb. Og jeg er faktisk også overrasket over hvor god Mexes er med bolden. Jeg kan godt lide hans no-nonsense attitude med bare at flække bolden over sidelinjen, i stedet for alt det nonchalant som nogle forsvarsspillere har hang til. At han så også har overblik til at føre bolden frem kommer som en overraskelse for mig.
#2675 The Insider 13 år siden
Jamen, var det da ikke meget heldigt, at de netop ikke spillede med deres lorte gejst?
;-)
#2676 IK 13 år siden
Nemlig. :)
#2677 HonoDelLoce 13 år siden
Jeg har sagt det før herinde, og jeg siger det altså gerne igen. Jeg kan slet ikke se hvordan Arsenal kan se nogen fremtid i Wenger længere. Det er simpelthen som om tiden er løbet fra ham. (Og nej Kruse, det er ikke for at starte en lang debat om det igen, blot for at påpege at jeg endnu engang føler, at der er komme mere brænde på det bål! ;) ).
#2678 Babo84 13 år siden
#2679 Kruse 13 år siden
#2680 The Insider 13 år siden