Du har tidligere udtrykt beundring for Villas-Boas - kan I ikke bare snuppe ham? :-)
Det var før at jeg så ham i aktion! Jeg tror faktisk at Villas-Boas ville kunne gøre det rigtigt godt for en klub i Sydeuropa, men det virker bare ikke som om at hans spilkoncepter fungerer i England.
Mit ønske ville være Jürgen Klopp, men han bliver nok svær at lokke væk fra Dortmund.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Fantastisk er næppe det rette adjektiv at bruge, men Milan spillede en god kamp i første såvel som anden halvleg. Sammenspillet fungerede (for en gangs skyld), de fleste af spillerne var i topform og jeres få angreb blev næsten fuldstændigt neutraliserede af vores forsvar. Selv Antonini spillede overraskende godt.
Milan spillede godt, Arsenal spillede dårligt. Deraf resultatet.
#2685: Og da jeg skrev mit indlæg lige inden pausen, mente jeg også at Milan spillede en god første halvleg, men bare at det ikke var nogen speciel præstation mod et så svagt spillende Arsenalhold. Så jeg kan ikke se hvorfor mit indlæg skulle være så himmelråbende tåbeligt.
Jeg kan selvfølgelig godt se at min formulering "ikke specielt godt", måske godt kan forstås som middelmådigt og "under godt", men det var ikke det jeg mente da jeg skrev det. Jeg skulle måske have formuleret det anderledes.
I er ikke meget fornuftigere at høre på end tumperne hos 3+.
Så er det godt at du er så skide begavet og højrøvet, at du er i stand til at give bedre analyser. Der kræves ikke mange hjerneceller for at analysere den kamp igår. Arsenals "forfald" var til at føle på. De var fysisk, såvel som psykisk, helt væk fra den kamp - og så er det jo ingen sag for selv Milan med 30plus spillere. Man kan selvfølgelig ikke tage noget fra deres effektivitet, men Arsenal var helt væk igår.
Når jeg siger, at Milan ikke virkede skræmmende på nogen måde, så var det fordi jeg ikke følte Milan var klasser bedre end Arsenal. Indimellen kan man godt se klasseforskel på to mandskaber, men ikke her. Den kamp igår var mere udtryk for et mentalt sammenbrud end forskel i fodbold. Og mentale sammenbrud har Arsenal haft et par stykker af i denne sæson, og samtidig er det en god understregning af engelsk niveau i år, som godt nok har været lavt. Ihvertfald det laveste i mange år. Lur mig om Chelsea ikke også ryger ud til Napoli.
Sjovt hvor meget de engelske medier skriver om Christian Eriksen op til Uniteds kamp mod Ajax i aften... Nu pisser jeg sikker nogle af herinde, og jeg har ikke set nogle kampe fra den hollandske æresdivision, men på landsholdet synes jeg, at Eriksen har været fuldkommen frygtelig. Kan slet ikke se det store lys i manden. Men han skal sgu nok ryge til United til sommer, hvorefter han bliver lånt ud og siden hen solgt til Blackburn.
#2681 HonoDelLoce 13 år siden
Jeg var ellers fuld af beundring, da Chelsea hentede ham!
#2682 Kruse 13 år siden
Det var før at jeg så ham i aktion! Jeg tror faktisk at Villas-Boas ville kunne gøre det rigtigt godt for en klub i Sydeuropa, men det virker bare ikke som om at hans spilkoncepter fungerer i England.
Mit ønske ville være Jürgen Klopp, men han bliver nok svær at lokke væk fra Dortmund.
#2683 Castanea 13 år siden
I er ikke meget fornuftigere at høre på end tumperne hos 3+.
#2684 Kruse 13 år siden
#2685 Castanea 13 år siden
Fantastisk er næppe det rette adjektiv at bruge, men Milan spillede en god kamp i første såvel som anden halvleg. Sammenspillet fungerede (for en gangs skyld), de fleste af spillerne var i topform og jeres få angreb blev næsten fuldstændigt neutraliserede af vores forsvar. Selv Antonini spillede overraskende godt.
Milan spillede godt, Arsenal spillede dårligt. Deraf resultatet.
#2686 Kruse 13 år siden
#2687 Kruse 13 år siden
#2688 Babo84 13 år siden
Så er det godt at du er så skide begavet og højrøvet, at du er i stand til at give bedre analyser. Der kræves ikke mange hjerneceller for at analysere den kamp igår. Arsenals "forfald" var til at føle på. De var fysisk, såvel som psykisk, helt væk fra den kamp - og så er det jo ingen sag for selv Milan med 30plus spillere. Man kan selvfølgelig ikke tage noget fra deres effektivitet, men Arsenal var helt væk igår.
#2689 Babo84 13 år siden
#2690 The Insider 13 år siden