Og nu har jeg sagt det allerede siden rygterne om at han skulle købes; Charlie Adam er simpelthen for langsom til Liverpool!
Og jeg har givet dig ret i den påstand, mindst en gang før, men jeg gør det gerne igen. Han er bare for chubby til toppen (som jeg stadig mener Liverpool er en del af).
HonoDelLoce (2858) skrev:
Og Carragher har ikke noget at lave på en fodboldbane mere
Også enig.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Jeg ved godt, at jeg er i mindretal her. Men jeg tror altså at Mourinho bliver i Real. Jeg tror ikke han vil have siddende på sig, at han smuttede fordi han ikke kunne vinde over Barca.. Også selv hvis Real vinder mesterskabet i år (hvilket det jo godt kunne tyde på)..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#2861 HonoDelLoce 13 år siden
Så det var ikke i kamp om bolden? Så forstår jeg bedre jeg ikke opfangede det. Men jeg håber da på det bedste for ham. Det så i hvert fald slemt ud!
#2862 Åkepool 13 år siden
Og jeg har givet dig ret i den påstand, mindst en gang før, men jeg gør det gerne igen. Han er bare for chubby til toppen (som jeg stadig mener Liverpool er en del af).
Også enig.
#2863 HonoDelLoce 13 år siden
Tror faktisk de fleste Liverpool-fans er enige :) Det håber jeg da i hvert fald! :D
#2864 Kruse 13 år siden
#2865 IK 13 år siden
#2866 Kruse 13 år siden
#2867 IK 13 år siden
Han vender tilbage til det stadium, hvor han er ubesejret. :-)
#2868 Kruse 13 år siden
Han tabte da ellers til Abramovich ;)
#2869 HonoDelLoce 13 år siden
#2870 Kruse 13 år siden